Autismträff i Sundsvall – onsdagen den 2 april 2025

Allt om Aspergerträffar

Moderatorer: Alien, atoms

Inläggav Norrlänning » 2025-03-26 20:14:22

RSMH Sundsvall arrangerar diskussionsinriktade autismträffar för vuxna med autism eller den tidigare diagnosen Aspergers syndrom. Det går även bra att delta för den som tror sig ha autism, men som inte har en formell diagnos. Alla ledare i träffarna har själva autism eller den tidigare diagnosen Aspergers syndrom.

Onsdagen den 2 april 18.30–20.30 är det dags för nästa autismträff. Vi håller till på Skönsbergsvägen 19F i Sundsvall. Ingen föranmälan behövs.

För närmare information om bland annat diskussionsämnet, se webbplatsen: RSMH Sundsvall.

Har du frågor skriv till autismtraffen@rsmh-sundsvall.se. Det går även bra att fråga direkt i tråden, eller genom ett personligt meddelande.

Varmt välkomna alla autister!
Norrlänning

Anslöt: 2010-01-16

Inläggav nallen » 2025-03-30 12:08:49

Det är jobbigt att ni envisas med att spamma delforumet med nya trådar så fort ni ska ha en träff. Det räcker väl med en enda tråd för "Autismträffar i Sundsvall" där ni kan göra ett nytt inlägg när det är en ny träff. Som det är nu är ju en stor del av första sidan i "Träffar" helt ockuperad av ett antal "Autismträff i Sundsvall – [...]"-trådar.
nallen

Anslöt: 2006-08-27

Inläggav Norrlänning » 2025-03-30 13:08:10

nallen skrev:Det är jobbigt att ni envisas med att spamma delforumet med nya trådar så fort ni ska ha en träff. Det räcker väl med en enda tråd för "Autismträffar i Sundsvall" där ni kan göra ett nytt inlägg när det är en ny träff. Som det är nu är ju en stor del av första sidan i "Träffar" helt ockuperad av ett antal "Autismträff i Sundsvall – [...]"-trådar.

Tack för din synpunkt, men jag håller inte med dig om att det är spam att informera om träffar på ett forum för träffar.

Min erfarenhet av att bedriva träffar visar att det är viktigt med tydlighet för att nå fram med information och att locka nya deltagare. Där är min bedömning att det är mycket tydligare att informera om varje träff separat med uppgift om träff, ort och datum i rubriken, i stället för att den senaste information finns på sidan 42 i en lång tråd. Avser därför fortsätta att informera om träffarna på detta sätt.
Norrlänning

Anslöt: 2010-01-16

Inläggav nallen » 2025-03-30 16:32:45

Jag tycker att du borde bannas när du spammar sönder ett subforum totalt.
nallen

Anslöt: 2006-08-27

Återgå till Träffar

Logga in