World of Warcraft-tråden
103 inlägg
• Sida 2 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: World of Warcraft-tråden
marxisten skrev:earlydayminer skrev:I'M IN THE MISTS OF PANDARIA BETA! YAY!
Fick min med idag! Yay!
Härligt!
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Slutat med WoW pågrund av tidsbrist, bytte ut det mot at styrketräna. Tycker att det långsamt börjare bli tråkigare, finns så mycket att göra att jag inte vet vad som ska göras och bara farmar guld istället. Spelade på darkmoon faire och spelat i 6-7 år eller så, innan alla expansions. Råkade dock impulsköpa annual pass så kommer väll att testa mists of pandaria.
Hehe. Jag gör både och.
- earlydayminer
Someone skrev:Råkade dock impulsköpa annual pass så kommer väll att testa mists of pandaria.
Och Diablo III förmodar jag?
marxisten skrev:Someone skrev:Råkade dock impulsköpa annual pass så kommer väll att testa mists of pandaria.
Och Diablo III förmodar jag?
Självklart.
JA! Madness 25man HC är nere!
Och utöver detta så blev jag rankad på World of Logs som 43:e bästa Holy priest på Madness 25 HC!
http://www.worldoflogs.com/reports/rt-fcx55nmyun9a4j8p/
Jag är så lycklig för tillfället.
Och utöver detta så blev jag rankad på World of Logs som 43:e bästa Holy priest på Madness 25 HC!
http://www.worldoflogs.com/reports/rt-fcx55nmyun9a4j8p/
Jag är så lycklig för tillfället.
Börjat köra wow igen efter att Marxisten skickade en inbjudan Fick en lv 80 gubbe på hans server så nu har jag en lv 85 pala tank. Så om någon här på forumet behöver en tank för att köra en instance och är ally. Så är det bara att skicka iväg ett PM med uppgifter hur jag ska kontakta er på wow. Eller om ni är blyga be om att få mitt ^^
Prövade betan igår, pandaren ser bra ut! Dock så har jag tröttnat lite på WoW.
Someone skrev:Prövade betan igår, pandaren ser bra ut! Dock så har jag tröttnat lite på WoW.
Om ändå några addons funkade...
Är healer, men de är hopplöst i Betan att heala tack vare noll addons funkar!
Dels så är healthframesen i orginal UI:t totalt värdelöst men de skulle jag klara av om det inte vore för att jag inte kan binda mina spells som jag vill!
Är van vid VuhDo och Click2Cast, men Grid eller tom. orginalbarsen med mouseovers macros skulle funka för mig om de inte vore för en sak: Jag kan inte binda Vänster resp. Högerklick på musen till några spells i Keybinding menyn i WoW orginal. För det måste jag ha nån form av addon, VuhDo eller GRID+CLIQUE är var jag tänker på främst, men det kan jag inte nyttja något av det. Så jag måste då lära om hela min rotation!
Skulle som sagt klara mig utan några som helst addoner, om jag bara kunde binda skiten som jag vill ha det. Som det är nu måste jag byta plats på 7 eller 8 spells för att få healingen att funka i Pandarian och det är jobbigt att lära om.
marxisten skrev:Someone skrev:Prövade betan igår, pandaren ser bra ut! Dock så har jag tröttnat lite på WoW.
Om ändå några addons funkade...
Är healer, men de är hopplöst i Betan att heala tack vare noll addons funkar!
Dels så är healthframesen i orginal UI:t totalt värdelöst men de skulle jag klara av om det inte vore för att jag inte kan binda mina spells som jag vill!
Är van vid VuhDo och Click2Cast, men Grid eller tom. orginalbarsen med mouseovers macros skulle funka för mig om de inte vore för en sak: Jag kan inte binda Vänster resp. Högerklick på musen till några spells i Keybinding menyn i WoW orginal. För det måste jag ha nån form av addon, VuhDo eller GRID+CLIQUE är var jag tänker på främst, men det kan jag inte nyttja något av det. Så jag måste då lära om hela min rotation!
Skulle som sagt klara mig utan några som helst addoner, om jag bara kunde binda skiten som jag vill ha det. Som det är nu måste jag byta plats på 7 eller 8 spells för att få healingen att funka i Pandarian och det är jobbigt att lära om.
Skulle inte klara mig en dag när jag spelar utan easymail och auctioneer. Köper och säljer alldeles för mycket.
Someone skrev:Skulle inte klara mig en dag när jag spelar utan easymail och auctioneer. Köper och säljer alldeles för mycket.
Prova endtier som helaer utan AddOn då, skulle ej gå kan jag meddela.
Bara en sån sak som se på Spine HC vem fan som har vilken debuff och vem som ska dispellas vore hopplöst!
Re: World of warcraft
Spelade Wow i sju år på Bronzebeard. Mitt guild löstes upp. Sen dess har jag inte spelat.
- Kricke1980
- Anslöt: 2012-03-04
Har nyss slutat med det. Blev tråkigt dock. Har 5 85or om jag minns helt rätt, en Paladin, en Warlock, en Hunter, en Rogue och möjligtvis någon till.
Kricke1980 skrev:Spelade Wow i sju år på Bronzebeard. Mitt guild löstes upp. Sen dess har jag inte spelat.
Ofan den realmen har jag också kört på. Horde eller Ally?
Spelar horde på Outland. Spelat 3,5 år. Main: Enhancement Shaman. Har flera alts: pala tank, resto druid, disc priest. Ser inte fram emot pandorna
Just nu visas Mists of Pandaria officiella Cinematic på Gamescom.
GAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!
GAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!
- earlydayminer
Sv: Re: World of Warcraft-tråden
DrPepper skrev:Spelar horde på Outland. Spelat 3,5 år. Main: Enhancement Shaman. Har flera alts: pala tank, resto druid, disc priest. Ser inte fram emot pandorna
Panda är ju galet schyst ur en raiders perspektiv om man kollar på rasbuffen. Dubbla stats från food, kommer byta ras så snart jag kan.
Gällande Monks är jag dock lite osäker.
marxisten skrev:DrPepper skrev:Spelar horde på Outland. Spelat 3,5 år. Main: Enhancement Shaman. Har flera alts: pala tank, resto druid, disc priest. Ser inte fram emot pandorna
Panda är ju galet schyst ur en raiders perspektiv om man kollar på rasbuffen. Dubbla stats från food, kommer byta ras så snart jag kan.
monks ska tydligen ha en intressant healing stil. o efter den 28 aug är det väll dags o dra ner wow igen pre pandaria patchen kommer tydligen då, har för mig att det är nått konstigt spel som släpps då också
hoppas mists blir bra så en kan komma tebaks o börja raida o ha sig igen
Aklaim skrev:marxisten skrev:DrPepper skrev:Spelar horde på Outland. Spelat 3,5 år. Main: Enhancement Shaman. Har flera alts: pala tank, resto druid, disc priest. Ser inte fram emot pandorna
monks ska tydligen ha en intressant healing stil. o efter den 28 aug är det väll dags o dra ner wow igen pre pandaria patchen kommer tydligen då, har för mig att det är nått konstigt spel som släpps då också
hoppas mists blir bra så en kan komma tebaks o börja raida o ha sig igen
Guild Wars 2 släpp då...
Och vet ej så mycket om Monks, däremot så ska jag byta till panda när jag kan på min priest (för rasbuffen).
marxisten skrev:Och vet ej så mycket om Monks, däremot så ska jag byta till panda när jag kan på min priest (för rasbuffen).
Min shadowpriestkollega funderar också på att byta ras, fast då bara för Caramelldansen!
World of Warcraft-tråden
Kommer testa munk-klassen, men kommer inte förnya min speltid för ens de ändrar tillbaka talentsystemet till pre-pandaria. Sker det aldrig så bb blizz.