Vill du komma på stor forumträff i augusti (2009)?
Har man fortfarande 3 veckor (efter anmälan) på sig att betala?
Senast redigerad av earlydayminer 2011-05-04 19:32:25, redigerad totalt 1 gång.
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Här har du svaret på din fråga.
På begäran har anmälningstiden förlängts till och med den 31 juli. För en del medlemmar klarnar förhoppningsvis läget angående möjligheterna att deltaga under denna respit.
Gå till anmälningsformuläret här
Senast den 31 juli skall även anmälningsavgiften betalas in till plusgiro 100 59 39 - 2. Glöm inte att ange det användarnamn som du har på AspergerForum!
Senast redigerad av Sam 2011-05-04 19:32:25, redigerad totalt 1 gång.
Jepp. Men inbetalningsperioden har förkortats drastiskt.
Senast redigerad av earlydayminer 2011-05-04 19:32:25, redigerad totalt 1 gång.
- earlydayminer
Vad är det frågan om? Senaste inbetalningsdatum har alltid varit 31 juli. Senaste anmälningsdatum förlängdes till samma dag. Klart att perioden från anmälan till inbetalning förkortas då, efter att datumet för den ursprungliga senaste anmälningsdagen passerats, men varför det skulle försvåra saker och ting har jag svårt att se.
Senast redigerad av Liebert 2011-05-04 19:32:25, redigerad totalt 1 gång.
Liebert skrev:Vad är det frågan om? Senaste inbetalningsdatum har alltid varit 31 juli. Senaste anmälningsdatum förlängdes till samma dag. Klart att perioden från anmälan till inbetalning förkortas då, efter att datumet för den ursprungliga senaste anmälningsdagen passerats, men varför det skulle försvåra saker och ting har jag svårt att se.
Det är det jag menar! Jag menar inte att ni har ändrat datum, Liebert. Det försvårar eftersom att om jag bestämmer mig för att åka (prick på dagen den 31 juli), och är tvungen att betala inom 3 veckor, så skulle de 3 veckorna vara precis så många dagar jag behöver innan jag kan betala det.
Nåväl, det finns fortfarande tid kvar.
- earlydayminer