Västerbotten/Umeå/Skellefteå?

Allt om Aspergerträffar

Moderatorer: Alien, atoms

Västerbotten/Umeå/Skellefteå?

Inläggav _47x_ » 2011-12-28 3:30:59

Hej. Finns det folk här inne som är från Västerbotten? Kommer själv från en liten stad vid namn Överklinten (ligger ungefär mellan Umeå och Skellefteå). Det ska sägas att jag ännu inte är diagnostiserad med Aspergers, men är på psykiatrins väntelista för utredning och så identifierar jag mig som Aspergare. Hur som helst, jag undrar bara om det brukar förekomma träffar eller sådant i trakterna här uppe?

Är tyvärr inte mycket för att ta en fika bara sådär. Har otroligt svårt att umgås med människor om vi bara är två. Har en knäpp men instinktiv rädsla för fulla och bråkiga personer och även människor som höjer rösten i diskussioner. Om det skulle finnas nån som trots allt bor här omkring så kanske man bara kan prata? Är i stort behov av bara allmänt prat ibland. Och fortsätter jag att skriva nu kommer jag aldrig sluta.

Lite info.
Är en tjej på 23 som inte är väldans social. Men tycker om folk lite då och då :mrgreen:
Mina intressen pendlar mycket, men fastnar jag för något så sitter jag fast relativt länge och sjunker djuuupt. Jag älskar spel(PC), specifikt RPG och FPS. Jag brukar väva trasmattor en del med och läser fantasy. Tycker det är himla kul att köra diverse fordon också, speciellt bil och motorcykel. Min humor tenderar att vara svart och sarkastisk, jag är urusel på att berätta skämt eftersom jag brukar tappa ord allt som oftast.
_47x_

Anslöt: 2011-09-13

Återgå till Träffar

Logga in