Varning för självmordshjälpare!
10 inlägg
• Sida 1 av 1
Varning för självmordshjälpare!
Assburgers första inlägg här på forumet är misstänkt likt ett första inlägg från en nykomling på ett annat forum, så jag får onda vibbar... Jag kan givetvis inte säga att det är samma person det rör sig om, eller att Assburger skulle vara en "självmordshjälpare", men jag vill ändå varna för själva företeelsen.
Det finns sjuka personer som utger sig för att vilja ha tips på självmordsmetoder för att ta sitt eget liv, men i själva verket fiskar efter kontakt med självmordsbenägna, som de tydligen har nån pervers njutning av att "hjälpa"...
"Makarow"
Det finns sjuka personer som utger sig för att vilja ha tips på självmordsmetoder för att ta sitt eget liv, men i själva verket fiskar efter kontakt med självmordsbenägna, som de tydligen har nån pervers njutning av att "hjälpa"...
"Makarow"
För säkerhets skull upprepar jag att det inte är tillåtet att ge tips på självmordsmetoder på forumet. Läs mer här.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
------------
Det är inte ditt fel, Kimmelie. Mera TV-programmakarnas, i så fall, men inte deras heller, tycker jag. Det blir helt ohållbart om man inte ska kunna tala om sådant här. Förutom att en del säkert uppskattar varningen som just varning. Jag tror nettoeffekten är positiv. Kanske till och med i att man bättre ser vilka som behöver hjälp.
Har flyttat diskussion hit: sjalvmordst ... 16188.html
------------
------------
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter