Varför går det inte längre att se om ett inlägg är anmält?

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

Moderatorer: Alien, atoms

Varför går det inte längre att se om ett inlägg är anmält?

Inläggav Moggy » 2011-07-17 0:07:51

Finns det nån speciell anledning till att det inte längre går att se när ett inlägg blivit anmält?

Det var länge sen de gick, tror det blev så när forumet uppdaterades. Funderat lite på det till och från...

Kunde väl vara bra att se ibland när man funderar på att anmäla nåt eller för att se om man själv blivit anmäld?

Om det är så att det finns nåt skäl till att det är så så hade det varit kul att veta...
Moggy

Anslöt: 2007-01-25

Re: Varför går det inte längre att se om ett inlägg är anmäl

Inläggav Miche » 2011-07-17 0:11:19

Moggy skrev:Finns det nån speciell anledning till att det inte längre går att se när ett inlägg blivit anmält?

Jag tror att det beror på att de valt den lösningen i phpbb3, men säker är jag inte.

Jag tycker att det en del förändringar är klart störande i phpbb3, men det får vi leva med, trots allt så finns det en hel del saker som blivit bättre, inte minst säkerheten!
Miche

Anslöt: 2009-01-08

Inläggav Fenren » 2011-07-17 1:08:50

man kan få reda på om ett inlägg är anmält genom att klicka på anmälningsknappen och sedan backa ur när man kommit till rutan där man kan skriva sin anmälan (då är det inte anmält)

det är två personer runt denna dator som ofta gör så.
Fenren

Anslöt: 2009-09-03

Inläggav Miche » 2011-07-17 2:55:09

Moderator: Det beror på, de flesta anmälningar tar vi hand om relativt fort och placerar i en hög med pågående arbeten och då plockas den markeringen bort (det kan du passa på och prova själv om då du anmält ett inlägg, då du inte längre får meddelandet om att inlägget är anmält så har vi påbörjat modereringen).
Miche

Anslöt: 2009-01-08

Inläggav Fenren » 2011-07-17 10:42:43

Miche skrev:Moderator: Det beror på, de flesta anmälningar tar vi hand om relativt fort och placerar i en hög med pågående arbeten och då plockas den markeringen bort (det kan du passa på och prova själv om då du anmält ett inlägg, då du inte längre får meddelandet om att inlägget är anmält så har vi påbörjat modereringen).

Ja, se på fasiken! där lärde jag mig något nytt.
Fenren

Anslöt: 2009-09-03

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter

Logga in