Vad krävs för brott mot forum-reglerna för att bli avstängd?
20 inlägg
• Sida 1 av 1
Vad krävs för brott mot forum-reglerna för att bli avstängd?
??????
Jag behöver veta för att kunna se till att jag blir avstängd efterasom jag ju inser att mina önskemål inte kommer övervägas iallafall
Jag behöver veta för att kunna se till att jag blir avstängd efterasom jag ju inser att mina önskemål inte kommer övervägas iallafall
Senast redigerad av lillsanna 2011-05-05 0:11:44, redigerad totalt 1 gång.
lillsanna skrev:Jag skrev just i tråden om önskemål att jag inte kan låta bli att gå in och läsa ,det handlar inte trivsel!
Vet att lillsanna är avstängd, men man kan gå in och läsa även om man är spärrad?
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-05 0:11:44, redigerad totalt 1 gång.
Jag vet inte. Förstår ingenting just nu och gillar inte såna här överraskningar heller. Vill att allt ska vara som vanligt, att alla ska må bra och trivas. Men det är väl bara att låta det rinna av en?
Senast redigerad av Truly 2011-05-05 0:11:44, redigerad totalt 1 gång.
Avstänging betyder att man inte kan logga ín och inte skriva, men man kan fortfarande läsa (förutom i Aot och PA).
Att inte kunna låta bli att gå in och läsa men inte kunna svara, det skulle jag personligen tycka vara extremt frustrerande. Men det är lillsannas val.
Att inte kunna låta bli att gå in och läsa men inte kunna svara, det skulle jag personligen tycka vara extremt frustrerande. Men det är lillsannas val.
Senast redigerad av Alien 2011-05-05 0:11:44, redigerad totalt 1 gång.
Inger skrev:Kan inte någon förklara vad som hände? Länka till nån tråd eller så?
Följande är ett inlägg - av medlemmen lillsanna - från Forumdelen för Regler, nyheter och synpunkter i en tråd betitlad Nya Önskemål.
...
Postat: 2010-01-27 16:26:11
Ignore/dölj-knapp står på min önskelista.
Det finns på många andra forum, och eftersom tvångsmässighet faktiskt ingår i AS-diagnosen så det väl vara en bra grej.
En del skulle väl då anse att det är väl bara att man låter bli att läsa dom man ogillar, men jag kan faktiskt inte. Önskar jag kunde, men fortsätter läsa rent tvångsmässigt iallafall.
Den sista grejen här på forum har gjort att jag mår jättedåligt, så det börjar kännas som om jag på något sätt måste få till en fungerande lösning eller att man raderar mitt konto så att jag inte kan komma in och läsa.
Eller vänta på bättre tider och hoppas att jag då kan förmå mig själv att aldrig mer komma hit, plantera in det hela i skallen på något sätt.
...
Slut på citatet; Jag är lite osäker på om man får göra så här.
Senast redigerad av atoms 2011-05-05 0:11:51, redigerad totalt 1 gång.
Titti skrev:MsTibbs skrev:Hon känner som jag då alltså.
Admin
Vill du också bli inaktiverad på forumet?
Nej, men jag har övervägt det många gånger.
Senast redigerad av MsTibbs 2011-05-05 0:11:51, redigerad totalt 1 gång.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter