Vad har ni för stil?
Vad har ni för stil?
Jag har egentligen ingen stil. Jag låter mest saker växa och jag ogillar åtsittande jeans
- Winterblues
- Anslöt: 2011-08-27
Vad har ni för stil?
Gillar romantisk still men utan överdrivt . Volanger och långa klänningar / kjolar. Mina favortifärger : mörkblå, mörkbrun, svart ( men inte helt svart ) . Ogillar sportig, unisex still, pumps, converse, keps och jeans .
Vad har ni för stil?
elle skrev:Gillar romantisk still men utan överdrivt . Volanger och långa klänningar / kjolar.
Romantisk stil i all ära men jag tror jag skippar långa kjolar/ klänningar . De är farliga att cykla i .
Knälånga kjolar , munkjackor, älskar jazzbyxor i blommiga mönster.. Gillar också vitt .
Vad har ni för stil?
nescio skrev:Stil? Det är en världslig sak.
jaha...vadå? alla måste ju ha en stil!
- jesusiscool
- Anslöt: 2013-04-25
Vad har ni för stil?
Den här stilen vill jag ha (jag vill vara the man in black): https://www.youtube.com/watch?v=t51MHUENlAQ
- jesusiscool
- Anslöt: 2013-04-25
Vad har ni för stil?
Jag menar att jag inte bryr mig om hur jag ser ut.jesusiscool skrev:jaha...vadå? alla måste ju ha en stil!nescio skrev:Stil? Det är en världslig sak.
Vad har ni för stil?
Jag vettefan vad jag har för stil nu för tiden. Delvis växlar det enormt mycket på sommaren och hösten/vintern och delvis klär jag mig annorlunda från dag till dag.
Vet iaf att jag inte är någon slags hybrid mellan emo och punkare längre som jag var förut. Nu på sommaren är det mest mönstrade färgglada haremsbyxor, vita sneakers eller färgade/mönstrade converse och en t-shirt med tryck till det. På hösten/vintern är det leggins/strumpbyxor med benvärmare/knästrumpor, pennkjol och en t-shirt eller blus.
Vet iaf att jag inte är någon slags hybrid mellan emo och punkare längre som jag var förut. Nu på sommaren är det mest mönstrade färgglada haremsbyxor, vita sneakers eller färgade/mönstrade converse och en t-shirt med tryck till det. På hösten/vintern är det leggins/strumpbyxor med benvärmare/knästrumpor, pennkjol och en t-shirt eller blus.
- colaflaska
- Anslöt: 2012-04-20
Vad har ni för stil?
Jag har väl egentligen ingen stil.
Jag är dock svag för den engelska klädstilen under mellankrigstiden.
Jag är en sådan som kan känna njutning av att känna ulltweed eller annan ylle mot min hud men också hur det rör sig. På samma sätt njuter jag av linne. Det är så skönt under sommaren. Tycker att det är snyggt med hatt.
Men kan också njuta av hur skinn rör sig och doftar.
Jag tycker nog helt enkelt om vissa olika material.
Lustigt nog så är jag ganska ofta klädd i kläder som jag anser saknar stil.
Bra tråd. Något jag får jobba på.
Jag är en sådan som kan känna njutning av att känna ulltweed eller annan ylle mot min hud men också hur det rör sig. På samma sätt njuter jag av linne. Det är så skönt under sommaren. Tycker att det är snyggt med hatt.
- Mountain_lion
- Anslöt: 2013-07-18
Vad har ni för stil?
Mountain_lion skrev:Jag har väl egentligen ingen stil.
Då kommer jag att tanka på den Brittiska TV-serien En förlorad värld.
http://www.imdb.com/title/tt0083390/
Vad har ni för stil?
slackern skrev:Mountain_lion skrev:Jag har väl egentligen ingen stil.
+1.
- Mountain_lion
- Anslöt: 2013-07-18
Vad har ni för stil?
Mountain_lion skrev:slackern skrev:Mountain_lion skrev:Jag har väl egentligen inge stil.
+1.
Det finns en vintige affär här i STHLM som har mycket engelska kläder. Men jag har för mig att du bor på västkusten då är nog England närmare.
Vad har ni för stil?
Min stil skulle väl mest kunna betraktas som något åt slacker//socialbidrags-tagare-hållet.
Typ grunge kanske?
Typ grunge kanske?
- utanfoerskapt
- Anslöt: 2015-04-26
Vad har ni för stil?
Funktionell, kanske då?utanfoerskapt skrev:Min stil skulle väl mest kunna betraktas som något åt slacker//socialbidrags-tagare-hållet.
Vad har ni för stil?
Kamuflagebyxor och urtvättade t-shirts med gamla hårdrocksmotiv, alternativt nyare tröjor ur Ullareds billigaste sortiment?utanfoerskapt skrev:Min stil skulle väl mest kunna betraktas som något åt slacker//socialbidrags-tagare-hållet.
Typ grunge kanske?
Vad har ni för stil?
Huggorm skrev:Kamuflagebyxor och urtvättade t-shirts med gamla hårdrocksmotiv, alternativt nyare tröjor ur Ullareds billigaste sortiment?utanfoerskapt skrev:Min stil skulle väl mest kunna betraktas som något åt slacker//socialbidrags-tagare-hållet.
Typ grunge kanske?
Jag viste det du är en sådan som älskar att handla på Ullared och spana in alla människor.
Vad har ni för stil?
Har aldrig varit där och kommer aldrig åka dit. Folkmassor och konsumtionshysteri, jag har svårt att tänka mig en vedervärdigare plats.
Vad har ni för stil?
Äger mindre kläder än det är veckodagar och har inte haft råd att köpa kläder på 5 år så stil, ehm.. vad är det?
Vad har ni för stil?
Min klädstil: svarta bekväma jeans, eller militärbyxor m/90, surplus-militärskjortor, alltid keps som jag köpt på en flygdag i Dala-Järna. Musikintresset är etno från öst- och sydöst-Europa, tung högkvalitetshårdrock, "luftig" klassisk musik i stil med Mozart, Bach och Vivaldi. Böcker jag gärna läser: folklivskildringar, reseskildringar, biografier. Filmintresse: "smala" filmer om människor som klassas som "avvikande" och utstötta.
Vad har ni för stil?
Jag saknar stil , klär mig i billiga jazzbyxor, munkjackor, har en vattentät jacka som fungerar året runt . Jag bryr mig inte om stil men jag gillar romantiska kläder och att titta på folk som är stiligt eller vackert klädda .
Vad har ni för stil?
Jag har ingen stil. Använder i stort sett samma kläder året om. Blir det riktigt kallt kompletterar jag bara med tröja.
Återgå till Intressanta intressen