Vad betyder din smartphone för dig?
7 inlägg
• Sida 1 av 1
Vad betyder din smartphone för dig?
För mig betyder den:
Den väcker mig på morgon om jag satt den att göra så.
Den underhåller mig med musik, filmer, webbsurfning, facebook, agerar träningspartner etc.
Den hanterar all min epost så jag missar aldrig ett email.
Då jag har dåligt lokalsinne så sköter Wise pilot navigeringen. You lead, i follow. Som träningspartner för promenader mm använder jag cardio trainer.
Den spelar musik medan jag går och säger hur långt jag gått och hur många kalorier jag bränt mm.
Tack vare android 2.2 i min legend kan jag ha fler appar via apps 2 sd.
Hur använder ni smartphonen i era liv?
Den väcker mig på morgon om jag satt den att göra så.
Den underhåller mig med musik, filmer, webbsurfning, facebook, agerar träningspartner etc.
Den hanterar all min epost så jag missar aldrig ett email.
Då jag har dåligt lokalsinne så sköter Wise pilot navigeringen. You lead, i follow. Som träningspartner för promenader mm använder jag cardio trainer.
Den spelar musik medan jag går och säger hur långt jag gått och hur många kalorier jag bränt mm.
Tack vare android 2.2 i min legend kan jag ha fler appar via apps 2 sd.
Hur använder ni smartphonen i era liv?
- marcus1979
- Anslöt: 2009-02-20
Jag har en gammal, så den gör inte mer än agerar kalender, kontaktbok, tar emot email när jag är ifrån datorn, kan kolla något på google eller här men inte alls på samma sätt som man kan göra med de nyare telefonerna. Ringer ibland.
GPS ser jag fram emot i min kommande smartphone som blir en LG Optimus One eller Samsung Galaxy 4 (om inget bättre hinner komma ut i samma prisklass).
GPS ser jag fram emot i min kommande smartphone som blir en LG Optimus One eller Samsung Galaxy 4 (om inget bättre hinner komma ut i samma prisklass).
- Bror Duktig
- Anslöt: 2008-07-18
jag tror ändå mobilen är mer en artefakt som vi i dagens samhälle är rätt beroende av samtidigt som det underlättar för oss i vår vardag.
- marcus1979
- Anslöt: 2009-02-20
Har ingen nyare mobil. Det är dock en äldre smartphone med Symbian OS och en del hyggliga program. För min del är Kalender A och O för att ordna vardagen och ge den struktur, så jag har definitivt börjat fundera på att byta ut den då en vän har visat mig nyare och bättre kalenderappar.
Då lutar det nog åt en HTC. Har även en gammal handdator som jag använder för anteckningar från litteratur jag har läst / läser i studiesyfte.
Då lutar det nog åt en HTC. Har även en gammal handdator som jag använder för anteckningar från litteratur jag har läst / läser i studiesyfte.