Vad är OK här på forumet? (Okvädningsord m m)
100 inlägg
• Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Inger skrev:Nu blev det lite tokigt i den här tråden när den slogs ihop med OT-inlägg från Liebets tråd. Mitt inlägg 2010-02-07 10:52:32 var en kommentar till rdos' kommentar till Tor. Antingen måste de inläggen följa med eller så måste ett eller två citat klistras in i mitt inlägg, vilket jag härmed ger tillåtelse till moddarna att göra. Annars ser det ut som om jag kommenterar nallen, vilket inte alls är fallet.
För att citera den röda rutan i det inlägget.
Detta och följande inlägg är flyttade från en annan tråd.
Tycker inte alls det ser ut som om du kommenterade nallen där.
Senast redigerad av ufo 2011-05-04 22:16:21, redigerad totalt 1 gång.
geocache skrev:Och sex (6) inlägg av dig nallen, dessutom postade på en och samma dag(!), tangerar... spam?
Nej. Det är relevanta kommentarer till minst 6 inlägg som gjorts sedan jag kunde kommentera förra gången. Inget konstigt alls, men presentationen blir ju lite tjok eftersom forumet inte har vettig trådad visning.
Dessutom är det rätt många månader sen...
Senast redigerad av nallen 2011-05-04 22:16:21, redigerad totalt 1 gång.
Hej nallen.
Ja det är visserligen sant att det är några månader sedan du skrev. Men det var inte det som var andemeningen när jag satte mig att svara dig.
Och det hade kanske varit möjligt för dig att skriva ett och samma inlägg till var och en av de du citerade, istället för flera enskilda inlägg? Det hade ju inte gett samma "kompakta" intryck i tråden.
/geocache
Ja det är visserligen sant att det är några månader sedan du skrev. Men det var inte det som var andemeningen när jag satte mig att svara dig.
Och det hade kanske varit möjligt för dig att skriva ett och samma inlägg till var och en av de du citerade, istället för flera enskilda inlägg? Det hade ju inte gett samma "kompakta" intryck i tråden.
/geocache
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter