Vackra bilder
Vackra bilder
slackern skrev:snuggelhund skrev:elle skrev:Körsbärsträd är vackra .
Körsbärsträd som blommar är nog bland det absolut vackraste med våren.
Jag har ett typ nästan utanför mitt fönster fastän jag bor mitt i smeten.
Jag blir avundsjuk. Stockholmsbo + vackert körsbärsträd. Sån lyx.
- snuggelhund
- Anslöt: 2010-07-16
Vackra bilder
Vinter utanför Uppsala
Band-e Amir i Afghanistan, kanske världens blåaste sjöar?
En celestin
Rodokrosit
Vackra bilder
Järnvägsbilden var en fullträff. Övergiven civilisation som slukas av naturen, fotograferad i dimma
Vackra bilder
Huggorm skrev:Järnvägsbilden var en fullträff. Övergiven civilisation som slukas av naturen, fotograferad i dimma
Järnvägen är säkert från någon tysk bunker som byggdes under kriget eller någon övergiven gruva.
Vackra bilder
Mycket möjligt. Även i Sverige finns det många övergivna järnvägar men de flesta har de återvunnit rälsen påslackern skrev:Huggorm skrev:Järnvägsbilden var en fullträff. Övergiven civilisation som slukas av naturen, fotograferad i dimma
Järnvägen är säkert från någon tysk bunker som byggdes under kriget eller någon övergiven gruva.
Vackra bilder
Jag fick just veta att min favoritfotograf - amerikanska Mary Ellen Mark - har gått bort, 75 år gammal.
Vila i frid, Mary Ellen.
Min favorit bland Mary Ellen Marks fotoböcker är Undrabörn, om utvecklingsstörda barn på Island. Hon har verkligen lyckats fånga barnen sådana de verkligen är, som alldeles speciella personer, inte som handikapp. En fantastisk bok.
http://www.maryellenmark.com/index.html
Vila i frid, Mary Ellen.
Min favorit bland Mary Ellen Marks fotoböcker är Undrabörn, om utvecklingsstörda barn på Island. Hon har verkligen lyckats fånga barnen sådana de verkligen är, som alldeles speciella personer, inte som handikapp. En fantastisk bok.
http://www.maryellenmark.com/index.html
Vackra bilder
Är som vanligt kärringen mot strömmen och föredrar stugor som är självförsörjande med vatten, el, och allt. Så jag kan skratta åt elräkningen, och njuta av utsikten från mina solpaneler...
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Vackra bilder
..Och själv så flyttar jag nog hit istället.
Vackra bilder
antonius skrev:Är som vanligt kärringen mot strömmen och föredrar stugor som är självförsörjande med vatten, el, och allt. Så jag kan skratta åt elräkningen, och njuta av utsikten från mina solpaneler...
Jag har läst om det där tidigare klokt val, och jag tycker också på något sätt att det är vackert eller mer ballt och kanske vackert pga självförsörjande.
Vackra bilder
Puzzle skrev:..Och själv så flyttar jag nog hit istället.
Du får komma och värma dig hos mig sen...
Vackra bilder
Kahlokatt skrev:
Stockholm om natten
Uppsala om natten
Hade ingen aning om att Uppsala kunde vara så pass vackert.
- snuggelhund
- Anslöt: 2010-07-16
Vackra bilder
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
Vackra bilder
Ser ut som något ur TV-serien Hannibal. Jag menar inte bilden utav inspirationen eller idén till teckningen.