Uppsala 21 februari!
Svår fråga... beror på vilket som luktar starkast. Mild deo brukar gå bra på visst avstånd men sen finns det många deo, både dam och herr, som doftar så starkt att man blir svimfärdig.
*packar migränmedicin för säkerhets skull*
*packar migränmedicin för säkerhets skull*
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 17:27:20, redigerad totalt 1 gång.
Mördarsnigel skrev:Tågbiljetter som bokas dagen innan avresa är snuskigt dyra, så jag kan inte komma. Det är synd för jag var verkligen intresserad.
Nu är det väl för sent för ett tips, men SJ har ett Sista-minuten pris som är rätt ok, om man bokar inom 24 timmar före avgång så har priset sjunkit en hel del. Ett tips från Göteborg är att man bokar till Enköping och ordnar med bilskjuts därifrån, då blir biljetten faktiskt riktigt billig.
Senast redigerad av Miche 2011-05-04 17:27:20, redigerad totalt 1 gång.
Jag kommer!
Har en hel del att göra, men bestämt ändå att jag kommer idag, men jag tror inte att jag sett någon adress... eller har jag missat något inlägg eller skickas det till privat mail?
Senast redigerad av Miche 2011-05-04 17:27:20, redigerad totalt 1 gång.
Re: Jag kommer!
Man får fråga weasley om platsenMiche skrev:Har en hel del att göra, men bestämt ändå att jag kommer idag, men jag tror inte att jag sett någon adress... eller har jag missat något inlägg eller skickas det till privat mail?
Senast redigerad av nano 2011-05-04 17:27:20, redigerad totalt 1 gång.
Re: Uppsala 21 februari!
weasley skrev:Alla är välkomna, tom rdos!
Det får bli någon annan gång. Vi är sannolikt i Uppsala någon gång i juli-augusti.
Senast redigerad av rdos 2011-05-04 17:27:21, redigerad totalt 2 gånger.
Jag blir tyvärr lite senare än jag vill, sitter hemma och missar tunnelbanor
Täknar med att åka tåg (det jag tror är uppsalapendeln) från T-centralen klockan 16:11 och så är jag framme 40 minuter senare.
Vem/vad är Ester?
Täknar med att åka tåg (det jag tror är uppsalapendeln) från T-centralen klockan 16:11 och så är jag framme 40 minuter senare.
Vem/vad är Ester?
Senast redigerad av nano 2011-05-04 17:27:21, redigerad totalt 1 gång.
Om det är fler på gång som fortfarande hinner läsa här, som kommer till stationen och vill bli hämtade, så hojta till... vi håller koll på tråden. Så kan vi byta mobilnummer via PM.
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 17:27:21, redigerad totalt 1 gång.
Vi saknar dig, men vi har trevligt!
Weasley, Inger, Zombie, Matte, Pemer, Mr Dishonest, Mats, Catasa, Lettan, Marroba, Oscar, Miche, Aspkvinna, Alfapetsmamma, Aura Lux, Jossan, mondo beyondo, Underjord, Nallen och nano är här. Vi får väl kanske börja avskriva snyggsmartosexig m flickvän och linek och Agataha. Eller ringer det på dörren när jag skickar detta?
Weasley, Inger, Zombie, Matte, Pemer, Mr Dishonest, Mats, Catasa, Lettan, Marroba, Oscar, Miche, Aspkvinna, Alfapetsmamma, Aura Lux, Jossan, mondo beyondo, Underjord, Nallen och nano är här. Vi får väl kanske börja avskriva snyggsmartosexig m flickvän och linek och Agataha. Eller ringer det på dörren när jag skickar detta?
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 17:27:21, redigerad totalt 1 gång.
Låter som en intressant konstellation, fan att jag bor så långt ifrån!
Verkar som att det kan rocka på riktigt.
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 17:27:21, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
KrigarSjäl skrev:Låter som en intressant konstellation, fan att jag bor så långt ifrån!
Jag är också lite bitter
Senast redigerad av Mördarsnigel 2011-05-04 17:27:21, redigerad totalt 1 gång.
- Mördarsnigel
- Anslöt: 2007-11-30
Då var man hemma igen då. Trött av alla rörelser och ljud, men det var det värt. Synd att man inte hann prata med alla så mycket som man hade önskat, men å andra sidan kanske jag kan förmå mig dyka upp på ännu en träff. Så att vi kan utbyta det senaste kring kärnreaktorer, Riemannhypotesen, multidimensionella databaser och decimalutvecklingen av en nittiosjundedel.
Huga, om jag inte visste bättre skulle jag tro att jag var social. Min mor säger förvisso att hon tycker att jag är social. Men jag kanske är social på ett lite annorlunda sätt. Vilket man nog kan säga om flera här på forumet. Att klumpa ihop oss som "osociala" vore mycket missvisande, det står klart efter dagens träff.
Huga, om jag inte visste bättre skulle jag tro att jag var social. Min mor säger förvisso att hon tycker att jag är social. Men jag kanske är social på ett lite annorlunda sätt. Vilket man nog kan säga om flera här på forumet. Att klumpa ihop oss som "osociala" vore mycket missvisande, det står klart efter dagens träff.
Senast redigerad av oscar 2011-05-04 17:27:21, redigerad totalt 1 gång.
Ojojoj, nu har alla gått. Det känns tomt och härligt samtidigt. Och otroligt lyckat, som det brukar vara efter sådana här sammankomster.
oscar, jag håller verkligen med! Jag får leta reda på min bok i komplex analys till nästa gång. Minns du var jag gjorde av min BETA, mathematics handbook?
Och jag måste säga att det är sällan man träffar så många sociala och intressanta personer som när det är AS-träff!
oscar, jag håller verkligen med! Jag får leta reda på min bok i komplex analys till nästa gång. Minns du var jag gjorde av min BETA, mathematics handbook?
Och jag måste säga att det är sällan man träffar så många sociala och intressanta personer som när det är AS-träff!
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 17:27:21, redigerad totalt 1 gång.
weasley skrev:oscar, jag håller verkligen med! Jag får leta reda på min bok i komplex analys till nästa gång. Minns du var jag gjorde av min BETA, mathematics handbook?
Var det den jag ställde bredvid mikrovågsugnen?
Senast redigerad av underjord 2011-05-04 17:27:21, redigerad totalt 1 gång.