Underhåll 16:30
10 inlägg
• Sida 1 av 1
Underhåll 16:30
Stänger av forumet en kort stund för underhåll 16:30 idag. Det bör vara uppe på 5-10 minuter igen.
Re: Underhåll 16:30
Liebert skrev:Klart. Den uppmärksamme lägger märke till en del förbättringar på index.
Det gjorde jag. Bra förändring. Istället för att försöka klicka på en liten rektangel för att komma till det senaste inlägget så har man hela trådrubriken att träffa. Nice!
Blev förvirrad en stund innan jag förstod vad som hänt.
Liebert skrev:Den uppmärksamme lägger märke till en del förbättringar på index.
Jag lägger märke till att tiderna för de senaste inläggen inte längre visas.
HGJ skrev:Jag lägger märke till att tiderna för de senaste inläggen inte längre visas.
Detta eftersom endast två rader inte kan hysa all information. Det är en prioritering.
Åh, nej! Varför har ni centrerat "senaste inlägget"? (Kolla forumindex, om ni inte förstår vad jag menar)
Nu är det jättejobbigt för mina ögon, dels på grund av att jag inte är van vid att det ser ut så där, men även för att det nu är tomt längst till höger, där man tidigare kunde se "senaste inlägget".
Nu är det jättejobbigt för mina ögon, dels på grund av att jag inte är van vid att det ser ut så där, men även för att det nu är tomt längst till höger, där man tidigare kunde se "senaste inlägget".
Det är lite strul med servercachen just nu så diverse designändringar verkar ta olika lång tid på sig att verkställas. Ge det lite tid.
Så, nu är designändringarna på framsidan klara. Den största förändringen är att hela eller delar av rubriken som knyts till respektive forums senaste inlägg nu listas på index. Genom att klicka på en rubrik kommer man till senast olästa inlägg.
Måste korrigera mig själv här. Tidsstämpeln fick trots allt plats.
Liebert skrev:HGJ skrev:Jag lägger märke till att tiderna för de senaste inläggen inte längre visas.
Detta eftersom endast två rader inte kan hysa all information. Det är en prioritering.
Måste korrigera mig själv här. Tidsstämpeln fick trots allt plats.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter