Underforum samlade
8 inlägg
• Sida 1 av 1
Re: Underforum samlade
Alla överforum också. Vi döper om forumet till Övrigt!
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Moderator:
Du menar alltså att Artikelavdelningen borde ligga under Övriga ämnen, har jag uppfattat det rätt?
Du menar alltså att Artikelavdelningen borde ligga under Övriga ämnen, har jag uppfattat det rätt?
Ja. Då gulmarkeringen färgar av sig även på "moderforumet" vore det bra om det skedde bara på ett ställe.
Moderator:
Själv tycker jag det är bra som det är nu. Om Artikelavdelningen låg under Övriga skulle det bli för trångt och den skulle hamna i skymundan. Det är min åsikt iaf.
Själv tycker jag det är bra som det är nu. Om Artikelavdelningen låg under Övriga skulle det bli för trångt och den skulle hamna i skymundan. Det är min åsikt iaf.
Det enda jag skulle vilja ändra i det här avseendet, är att "Kontakt önskas" blev ett eget underforum, så att det syns på huvudsidan. Det är en hel del som, helt förståeligt, har svårt att hitta det och lägger sitt inlägg under "Träffar".
Den lilla ändringen skulle inte förvandla forumet till en dejtingwebbplats, utan bara förtydliga saker och ting. Men eftersom det är ett litet problem, så förstår jag om det inte genomförs.
Den lilla ändringen skulle inte förvandla forumet till en dejtingwebbplats, utan bara förtydliga saker och ting. Men eftersom det är ett litet problem, så förstår jag om det inte genomförs.
Då kan väl jag passa på att säga att de klistrade trådarna överhuvudtaget skulle må väl av att framhävas ordentligt. Nu syns de inte mer än andra trådar; alltså startar folk nya trådar där de förtvivlat frågar efter information om saker som avdelningens metatråd kanske har femtioelva länkar om, och så vidare.
Det här problemet tog jag upp på gamla forummotorns tid; svaret då var att vi väntar till den nya, då har vi helt andra möjligheter. Nu vet ju inte jag om saken är avglömd, den nya motorn inte visade sig vara så bra som man trodde på det här området heller, eller forumledningen redan jobbar för full häck. Kan tänka mig även det sistnämnda, men när nu saken nästan kom upp så.
Det här problemet tog jag upp på gamla forummotorns tid; svaret då var att vi väntar till den nya, då har vi helt andra möjligheter. Nu vet ju inte jag om saken är avglömd, den nya motorn inte visade sig vara så bra som man trodde på det här området heller, eller forumledningen redan jobbar för full häck. Kan tänka mig även det sistnämnda, men när nu saken nästan kom upp så.
Zombie skrev:Då kan väl jag passa på att säga att de klistrade trådarna överhuvudtaget skulle må väl av att framhävas ordentligt. Nu syns de inte mer än andra trådar; alltså startar folk nya trådar där de förtvivlat frågar efter information om saker som avdelningens metatråd kanske har femtioelva länkar om, och så vidare.
+1
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter