Träffpunkt Zebran, Stockholm - unga vuxna - tisdag o torsdag
Re: Träffpunkten Zebran, Stockholm - unga vuxna - torsdagar
Hoppas att det kommer många till Zebran ikväll. Vi ses
Träffpunkten Zebran, Stockholm - unga vuxna - torsdagar
Är ju i 30 års åldern så kanske lite utanför målgruppen, men tror nog jag ska försöka dyka upp när Tilly kommer.
Hon verkar ju vara en bra föredragshållare och en driven person, skönt att se en posetiv förebild!
Hon verkar ju vara en bra föredragshållare och en driven person, skönt att se en posetiv förebild!
Det skulle vara kul att hänga på Zebran, är 33 och undrar om man kan titta sig omkring ändå.
Annars skulle jag även vara intresserad av att engagera mig ideelt i verksamheten . Hjälpa till och så.
Annars skulle jag även vara intresserad av att engagera mig ideelt i verksamheten . Hjälpa till och så.
Jag har besökt Zebran många ggr och det är riktigt trevligt. Man kan spela biljard, tv spel, pingis och lite annat. Även om det står att åldersgruppen riktar sig mot folk mellan 16-25 så är det bara att komma. Jag är själv 31 år. Efter att ha pratat med personalen via mail med klagomål så fick man komma förbi om man ville vilket jag gjorde.
Det är bara att komma förbi.
Det är bara att komma förbi.
Tack för ett snabbt svar
Man vill ju känna sig välkommen och det tvivlar jag inte en sekund på att det skulle vara på något annat sätt.
Det finns säkert bara trevliga människor där , dessutom delar vi en hel del intressen och den viktigaste nämnare då som är våra diagnoser.
Man vill ju känna sig välkommen och det tvivlar jag inte en sekund på att det skulle vara på något annat sätt.
Det finns säkert bara trevliga människor där , dessutom delar vi en hel del intressen och den viktigaste nämnare då som är våra diagnoser.
Går det att titta förbi idag? även om man inte bor i innerstan? eller är det rätt så fullt?
Var det någon härifrån som var och såg Paula igår? Bara undrar för att det vore kul att få lite ansikten på er.
Zebran stängt på Skärtorsdagen den 2/4!
Öppet igen den 9/4 så ses då alla som vill komma!
Zebran stängt på Skärtorsdagen den 2/4!
Öppet igen den 9/4 så ses då alla som vill komma!
nix jag funderade på att komma dit men blev inte av.
Det var en riktigt bra föreläsning igår kväll
Var också där, de var en mycket bra föreläsning. Kände igen mig i mycket av de hon sa.
Hon var ganska energisk och de märktes att hon hade hållit föredraget förrut, hon hade många insikter som blev lite som aha upplevelser. Måste nog läsa hennes bok nu. Jag gillar när de finns positiva förebilder, människor som har hittat en väg i livet som funkar för de, de inger hopp inför framtiden.
Hon var ganska energisk och de märktes att hon hade hållit föredraget förrut, hon hade många insikter som blev lite som aha upplevelser. Måste nog läsa hennes bok nu. Jag gillar när de finns positiva förebilder, människor som har hittat en väg i livet som funkar för de, de inger hopp inför framtiden.
Jag var där och det var skoj geeko också från forumet
Nästa vecka är det stängt pga röd dag, öppet igen veckan efter.
Nästa vecka är det stängt pga röd dag, öppet igen veckan efter.
Känner mig ganska gammal helt plötsligt.. haha.
Är det svårt att hitta dit?
Musik skrev:Känner mig ganska gammal helt plötsligt.. haha.
Adressen är Götgatan 45. Det ligger borta vid Björns trädgård, Medborgarplatsen. Om du kollar på Zebrans facebook sida så finns det en film upplagd som visar hur man går dit
Jag och Torsdag var där igår, första gången. Det var kul.
Idag är det Zebran
Var: Parkleken vid Björns Trädgård (Medborgarplatsen) kl. 18.00-21.00.
Var: Parkleken vid Björns Trädgård (Medborgarplatsen) kl. 18.00-21.00.
Är 34 och bor i Förorten, dit det bara går pendeltåg, alltså inte ens T-bana. Annars hade jag nog kunnat tänka mig att dyka upp.
Att döma av vad folk har skrivit här, så verkar det nästan vara fler över 30 som hade kunnat tänka sig att komma, än vad det är antal människor i den målgrupp som arrangörerna ursprungligen hade tänkt sig
Att döma av vad folk har skrivit här, så verkar det nästan vara fler över 30 som hade kunnat tänka sig att komma, än vad det är antal människor i den målgrupp som arrangörerna ursprungligen hade tänkt sig
- ullstrumpan
- Anslöt: 2011-11-27
ullstrumpan skrev:Är 34 och bor i Förorten, dit det bara går pendeltåg, alltså inte ens T-bana. Annars hade jag nog kunnat tänka mig att dyka upp.
[...]
Stockholm södra ligger bara ett stenkast bort från lokalen där Zebran håller till.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Väldigt trevligt ikväll Kul att polisen kom på besök och kunde besvara frågor.
Nästa vecka så är det öppet som vanligt, men det blir en avslutning. Efter det så är fritidsgården stängt pga sommaruppehåll.
Missa inte avslutningen nästa vecka. Kom gärna förbi
Nästa vecka så är det öppet som vanligt, men det blir en avslutning. Efter det så är fritidsgården stängt pga sommaruppehåll.
Missa inte avslutningen nästa vecka. Kom gärna förbi
Så avslutning nu på torsdag kl 18:00 - 21.00? Jag gillar både pingis och biljard, samt givetvis att möta andra personer som diagnostiserats med asperger, så - eftersom jag lär befinna mig i Stockholm och är 24 år, kanske jag kommer förbi på torsdag. Kul!
- Gripandekylig
- Anslöt: 2012-12-27
Efter en härlig dag på fritidsgården med grillning, pyssel, fika och besök av en tjej från webbtidningen Special Nest så är Zebran officiellt stängd pga sommarlov.
Zebran öppnar igen den 20 augusti.
Zebran öppnar igen den 20 augusti.