Träffas i Stockholm framåt vårkanten?
19 inlägg
• Sida 1 av 1
Träffas i Stockholm framåt vårkanten?
Jag och min väninna planerar att åka till Stockholm nu under vårtermien, på mitt initiativ faktiskt - enbart för att jag känner att jag vill träffa några av er. Vi kommer att åka under en helg, vilket jag inte tycker är optimalt (för mycket folk på stan för min smak), men vi har inget val tyvärr. Min väninna måste följa med, annars kommer jag inte våga träffa någon fast hennes närvaro garanterar inte att jag törs ändå.
Jag vill/kan inte arrangera en träff på eget bevåg - kan ingenting om Stockholm och jag skulle aldrig klara av att planera en träff heller, men om någon vill/kan/orkar så kanske vi kan bestämma någon plats när jag vet en tid? Eller?
När den kan tänkas bli av hänger på min väninnas arbete och hur det kommer se ut för mig på studiefronten (vilket jag inte vet just nu), men tiden runt något av skolloven är troligt.
Plats tänkte jag kunde vara ett fik eller en restaurang kanske.
Vad säger ni? Någon som har lust att eventuellt ses?
Jag vill/kan inte arrangera en träff på eget bevåg - kan ingenting om Stockholm och jag skulle aldrig klara av att planera en träff heller, men om någon vill/kan/orkar så kanske vi kan bestämma någon plats när jag vet en tid? Eller?
När den kan tänkas bli av hänger på min väninnas arbete och hur det kommer se ut för mig på studiefronten (vilket jag inte vet just nu), men tiden runt något av skolloven är troligt.
Plats tänkte jag kunde vara ett fik eller en restaurang kanske.
Vad säger ni? Någon som har lust att eventuellt ses?
Re: Träffas i Stockholm framåt vårkanten?
Hej. Jag träffar dej gärna och andra också så jag kan säga att jag är på
Skitkul, jag kommer gärna på en sån träff, hoppas att några fler utifrån landet kan komma så att man får träffa ett antal forumister som man inte sett förut!
Klart vi ordnar en träff när en forumist kommer på besök
Det underlättar att veta när du kommer men vi har satt ihop träffar snabbt förut så det går nog, det brukar alltid vara några som är lediga och kan komma.
Det underlättar att veta när du kommer men vi har satt ihop träffar snabbt förut så det går nog, det brukar alltid vara några som är lediga och kan komma.
Yay!
I nuläget så har jag som sagt var ingen aning om tid förutom att det blir någon gång under "vårterminen", men jag tänkte att man kan ju lägga ut en trevare och se. Plats har ju ni infödda koll på, som tur är.
Detta är ju ingen träff enbart för att få träffa mig, utan mer en "vanlig" träff med eventuella bonusgäster (ifall någon mer känner sig manad). Skulle det bli så att jag ballar ur och inte vågar komma så vill jag inte känna att jag gjort någon besviken, utan att alla har det trevligt ändå.
Någon som hänger med på vad jag pratar om? Jag är så trött nu att jag inte kan formulera mig riktigt.
I nuläget så har jag som sagt var ingen aning om tid förutom att det blir någon gång under "vårterminen", men jag tänkte att man kan ju lägga ut en trevare och se. Plats har ju ni infödda koll på, som tur är.
Detta är ju ingen träff enbart för att få träffa mig, utan mer en "vanlig" träff med eventuella bonusgäster (ifall någon mer känner sig manad). Skulle det bli så att jag ballar ur och inte vågar komma så vill jag inte känna att jag gjort någon besviken, utan att alla har det trevligt ändå.
Någon som hänger med på vad jag pratar om? Jag är så trött nu att jag inte kan formulera mig riktigt.
Ja plats löser vi, vi har ett antal ställen som vi går till lite olika ofta.
Det som lär hända är att vi gör en träff i vanlig ordning men som passar med det datum du räknar med att vara i stan så du också kan komma
Det som lär hända är att vi gör en träff i vanlig ordning men som passar med det datum du räknar med att vara i stan så du också kan komma
nano skrev:Ja plats löser vi, vi har ett antal ställen som vi går till lite olika ofta.
Så bra att du förstod vad jag menade när jag knappt gjorde det själv, det var precis så jag tänkte.
Jag kan tyvärr inte planera så långt i förväg men visst låter det intressant. Det beror på om jag står uppe i nån ev. flytt eller hur jag gör.
Jag har aldrig varit på någon träff, men skulle nog gärna vilja våga då , när jag vet god tid i förväg
nano skrev:Jag tyckte du beskrev klart
Trevligt att du tycker det.
Sandosh skrev:Jag har aldrig varit på någon träff, men skulle nog gärna vilja våga då , när jag vet god tid i förväg
Jag vet ju att det är många här som vill veta i god tid, vilket är varför jag skrev förfrågan redan nu. Jag ska se till så att ett lämpligt datum kommer upp så fort som möjligt. Tyvärr så kommer nog inte detta bli förrän efter nyår då jag vet om jag kommit in på utbildningen jag sökt (jag hoppas verkligen jag får veta tidigare).
Jag skulle vilja träffa dig, men det beror lite få hur jag mår och hur/var träffen sker.
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Hej!Jag träffar dig/er gärna och andra också så jag kan säga att jag är på.
Jag kommer eventuellt att vara i Stockholm (Solna) 17-18 mars.