Träff med italiensk religionsprofessor?
54 inlägg
• Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
rdos skrev:Nu är det ju så att jag anmälde inlägget redan i morse, och avvaktade rimliga åtgärder. När dessa inte infann sig, valde jag att ge igen istället.
Det är inte alltid moddarna är online eller har tid att åtgärda allting genast. Detta brukar normalt INTE accepteras som ursäkt för att ta saken i egna händer.
Är det krig ni vill ha, så gärna för mig. Jag kan mycket väl skriva en sida om OAs representanters förehavande, och länka till inlägg här. Det har kliat i fingrarna hela dan...
Eh... va? Krig? Ingen har förklarat krig mot dig.
Du däremot verkar vara närmast sjukligt besatt av att skada OA till varje pris, trots att du ju nu "godkände" omformuleringen på hemsidan. Trodde faktiskt att du skulle kunna hålla dig mer än en vecka innan du hittade något nytt att angripa bara för ditt eget nöjes skull.
Senast redigerad av Inger 2011-05-05 1:18:14, redigerad totalt 1 gång.
rdos skrev:Kvasir skrev:rdos skrev:Nyckelordet vara beteendepreferenser. Kom igen när en enda beteendepreferens blivit bevisad som orsakad av nivå av godtycklig signalsubstans.
Självmordsbeteende? Överhuvudtaget har depressioner och ångest en tendens att ändra beteendet och, såvitt jag kan, se även preferenserna för beteendet.
Nix. Inget av detta är några preferenser, och det är inte heller medfött. Därför kan det oxå höra ihop med signalsubstanser, och kan påverkas av mediciner som påverkar signalsubstanser.
Då får du definiera vad du menar med preferenser, för det förstår jag inte alls.
Senast redigerad av Kvasir 2011-05-05 1:18:14, redigerad totalt 1 gång.
Inaktiv forummedlem skrev:Men herr X är sannolikt inget större ljushuvud, för om han vore det, varför skulle han då samarbeta med rdos?
Alien
Inaktiv forummedlem får en tillsägelse för att ha brutit mot denna forumregel:
skriv på ett sådant sätt att du inte medvetet sårar andra.
Senast redigerad av Alien 2011-05-05 1:18:14, redigerad totalt 1 gång.
rdos skrev:Herr Inaktiv forummedlem (även känd som sittande i OAs rättshaveristgrupp), är härmed bannlyst ifrån alla av rdos arrangerade aktiviteter.
rdos skrev:Det är åtminstone 22 olika författare i boken, och flera av dem har italiensk/spanskklingande namn. Med den ytterligare info som Herr rättshaverist spred är det däremot enkelt att utesluta alla utom en.
Dessa onödiga invektiv ger rdos en tillsägelse. Ser inga större möjligheter att tråden sansar sig utan låter den förbli låst.