Träff i Dalarna (främst Falun/Borlänge) - 3 september
33 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Träff i Dalarna (främst Falun/Borlänge) - 3 september
geocache skrev:17 september... hjääääääälp... nej, jag skojar bara. Men just den 17 september är det både geocachingevent "i en icke namngiven stad" här i länet, aktivitet i odlingslottföreningen jag och Lilla Gumman är medlemmar i... och så (eventuell) AS-träff uppe i Falun... tänk om man hade möjlighet att klona sig inför sådana här tillfällen !
Jag vet att det är väldigt OT; men är du säker på att du skulle vilja ha en klon?
Ett annat förslag är ju 3:e september, hur passar det?
Moderator Alien: Avknoppad tråd härifrån: traff-i-dalarna-framst-falun-borlange-falun-13-8-t22063.html
- fannywelker
- Anslöt: 2010-08-11
Re: Träff i Dalarna (främst Falun/Borlänge)
Hej fannywelker!
Njae, förresten... bara om det gick att "sätta tillbaka" den där klonen efter att man har skickat iväg den på någon av aktiviterna ...
Jag kom förresten på att aktiviteten med odlingslottföreningen inte alls är den 17.
Ja, den 3 september passar bättre, tycker jag. Kanske det till och med finns några (nyutlagda) cachar nära där träffen är .
Njae, förresten... bara om det gick att "sätta tillbaka" den där klonen efter att man har skickat iväg den på någon av aktiviterna ...
Jag kom förresten på att aktiviteten med odlingslottföreningen inte alls är den 17.
Ja, den 3 september passar bättre, tycker jag. Kanske det till och med finns några (nyutlagda) cachar nära där träffen är .
fannywelker skrev:Kanske får vi med oss fler den 3:e september då! Ska vi boka det preliminärt?
Jag skriver då upp datumet i kalendern så får vi se hur det blir.
PS.
Jag kommer nog oxå att ha på mig solbrillor på mig.
DS.
Låter som att det blir den 3:e också, roligt! Tid och plats? Kom gärna med förslag
- fannywelker
Vad tycker ni andra om att träffen den 3 september blir i Borlänge? Skulle det fungera att vi samlas utanför Kupolen någonstans? Någon som känner till något trevligt "ät- eller fika"-ställe i Kupolen? Eller om någon känner till lämpligt grönområde av lagom storlek, där vi kan sitta och umgås kravlöst, kanske ha en liten picknick, inte alltför långt från Centrum?
"Titta på"-tips: Stenparken/Mineralmuséet i Hantverksbyn. Kanske för "smalt" för att vara intressant för icke-mineral-samlare?
http://boka.visitdalarna.se/EventGuide/ ... ken_109723
http://www.geologiskamuseet.se/
"Titta på"-tips: Stenparken/Mineralmuséet i Hantverksbyn. Kanske för "smalt" för att vara intressant för icke-mineral-samlare?
http://boka.visitdalarna.se/EventGuide/ ... ken_109723
http://www.geologiskamuseet.se/
Jag kan gärna komma till borlänge men då kanske nån får möta upp mig på tågstationen. Men jag är helt för.
kullan skrev:Jag kan gärna komma till borlänge men då kanske nån får möta upp mig på tågstationen. Men jag är helt för.
Jag möter gärna upp. Meddela bara på något sätt hur jag känner igen dig. Jag kommer att ha på mig "det vanliga"; svarta jeans och sandfärgad skjorta. Vit keps, grön liten militärväska.
geocache skrev:kullan skrev:Jag kan gärna komma till borlänge men då kanske nån får möta upp mig på tågstationen. Men jag är helt för.
Jag möter gärna upp. Meddela bara på något sätt hur jag känner igen dig. Jag kommer att ha på mig "det vanliga"; svarta jeans och sandfärgad skjorta. Vit keps, grön liten militärväska.
Absolut! Vi kan ju även ta mobilnr. till varann så det ordnar sig nog när det blir aktuellt. Men det vore hemskt bussigt av dig.
Jag kan inte Borlänge. Det blir för dyrt & krångligt för mig just nu...
Re: Träff i Dalarna (främst Falun/Borlänge) - Falun 13/8
Glimma skrev:Jag kan inte Borlänge. Det blir för dyrt & krångligt för mig just nu...
Falun låter bättre för mig också...
Jag kan Borlänge eller Falun den 3/9. Helst förmiddag eller runt lunchtid, annars kan jag inte ta mig hem. (måste dra hemåt typ tre ungefär senast)
Jag tycker en trevlig lunchträff i Falun skulle passa perfekt den 3 september i Falun. Jag kan tänka mig en tidig lunchträff. Eftersom det är helg tror jag dock att de flesta restaurangerna i Falun öppnar först kl 12. Det finns lite allt möjligt till bra priser.
Re: Träff i Dalarna (främst Falun/Borlänge) - 3 september
Hej igen!
Jag har uppenbarligen inte haft 100% koll på tillvaron för nu har jag fått veta att jag tyvärr inte kan komma den 3.e september iaf. Men fortsätt föreslå datum.... någon gång borde man ju kunna komma.Ledsen för missen!
Jag har uppenbarligen inte haft 100% koll på tillvaron för nu har jag fått veta att jag tyvärr inte kan komma den 3.e september iaf. Men fortsätt föreslå datum.... någon gång borde man ju kunna komma.Ledsen för missen!
Vilken stad blir träffen i? Borlänge? Falun? Båda, möjligen? Klockslag och plats?
Tveksamt till om jag kommer orka komma till en träff nästa lördag, är mycket tröttare än jag trodde jag skulle bli nu när skolorna börjat.. Sorry guys!
- fannywelker
Ordna en träff i Oktober då kanske jag är där å hälsar på min sega bror.
Daum för mi vistelse bestämms senare
Daum för mi vistelse bestämms senare
- lasseivägen
- Anslöt: 2009-07-20
Om det är någon som fortfarande kan och vill träffas den 3:e september så kan jag då.
- Fighterbabe
- Anslöt: 2007-10-26
Oj! Har missat de sista inläggen... I så fall avviker jag också. Trött och ett barnkalas på gång...
Om det bara blir jag, så blir det Borlänge. Då har jag en träff med mig själv hemma hos mig. Får besök på kvällen så...
- Fighterbabe
- Anslöt: 2007-10-26