Tisdagsträffar sommartid #8 2009 - Vasa's 11/8
17 inlägg
• Sida 1 av 1
Tisdagsträffar sommartid #8 2009 - Vasa's 11/8
Som sist går mail också till de stammisar från träffgruppen som Sam har mailadresser till.
Sista sommartacotisdagen, 11 augusti!
Samling vid Odenplan ovanför T-baneuppgången klockan 18.00 och så går vi bort till Vasa's till 18.15. Den som vill komma, men inte kan förrän senare, är lika välkommen! Anmäl dig och att du kommer senare, så vet vi!
Anmäl att du tänker komma, gärna här i tråden, eller via pm till mig, så bokar jag! Sist blev vi 17 pers totalt, varav 16 som mest samtidigt. Det är ungefär vad som går om vi sitter vid de vanliga borden. Kan vi bräcka det och behöva boka ett långbord ute mitt i salongen?
Sista sommartacotisdagen, 11 augusti!
Samling vid Odenplan ovanför T-baneuppgången klockan 18.00 och så går vi bort till Vasa's till 18.15. Den som vill komma, men inte kan förrän senare, är lika välkommen! Anmäl dig och att du kommer senare, så vet vi!
Anmäl att du tänker komma, gärna här i tråden, eller via pm till mig, så bokar jag! Sist blev vi 17 pers totalt, varav 16 som mest samtidigt. Det är ungefär vad som går om vi sitter vid de vanliga borden. Kan vi bräcka det och behöva boka ett långbord ute mitt i salongen?
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 20:50:03, redigerad totalt 1 gång.
Väldigt få anmälda nu... vågar man boka alla de tre vanliga borden i morgon...?
Just nu är det inte ens folk till ett bord säkert anmälda. Jag och Sam härifrån och en via mailet till "listan".
Ramlar anmälningarna in under måndag?
Kom nurå!
Just nu är det inte ens folk till ett bord säkert anmälda. Jag och Sam härifrån och en via mailet till "listan".
Ramlar anmälningarna in under måndag?
Kom nurå!
Senast redigerad av Pemer 2011-05-04 20:50:03, redigerad totalt 1 gång.
Pemer skrev:Oh, so you won´t be hungry, you will be IN Hungary?
Så kan man se det ja. Men ni frå alla ha det så trevlig på:
Torgny Lindgren Taco get together 118 -
the summer season finale Powered by Pemer
Senast redigerad av Kristofer 2011-05-04 20:50:03, redigerad totalt 1 gång.
Jätteskoj ikväll.
Inte så många som kom, men kul var det ändå.
Personligen tycker jag inte käket är någon höjdare där, men som tur är det inte krubbet som lockar dit mig.
Ser redan fram mot nästa gång.
Inte så många som kom, men kul var det ändå.
Personligen tycker jag inte käket är någon höjdare där, men som tur är det inte krubbet som lockar dit mig.
Ser redan fram mot nästa gång.
Senast redigerad av Danne 2011-05-04 20:50:08, redigerad totalt 1 gång.
Pröva den vanliga menyn nästa gång iofs vanlig restaurang mat. Men bättre än budget varianten tacos. Om inte annat så lite omväxling.
Även för mig så är det inte maten som lockar och är det viktiga utan mötet med er andra.
Även för mig så är det inte maten som lockar och är det viktiga utan mötet med er andra.
Senast redigerad av Sam 2011-05-04 20:50:08, redigerad totalt 1 gång.
Ni som var med på i tisdags kommer kanske ihåg den där hemsidan om ADHD jag gillade.
Här är den iallafall, för ni som inte redan sett den:
http://spexor.homestead.com/files/indexx.html
Den ser rätt tråkig ut, men tittar man runt lite så finner man många intressanta saker att läsa där.
Enjoy...
Här är den iallafall, för ni som inte redan sett den:
http://spexor.homestead.com/files/indexx.html
Den ser rätt tråkig ut, men tittar man runt lite så finner man många intressanta saker att läsa där.
Enjoy...