Till våra underbara troublemakers!
33 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Till våra underbara troublemakers!
Jag vill rikta ett tack till alla troublemakers på forumet!
En stor eloge till alla som käftar, startar debatter, ifrågasätter och protesterar. Utan er vore forumet en tråkig och jämngrå miljö där man atrofierar av pur leda. Tack till alla egensinniga motvallskärringar och surgubbar!
Viva Los Rebellos!
En stor eloge till alla som käftar, startar debatter, ifrågasätter och protesterar. Utan er vore forumet en tråkig och jämngrå miljö där man atrofierar av pur leda. Tack till alla egensinniga motvallskärringar och surgubbar!
Viva Los Rebellos!
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Re: Till våra underbara troublemakers!
KÄRLEK OCH UPPROR!
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Utan er skulle moddarnas jobb bli enklare och kanske lite tråkigare...
Jag sitter och funderar på om jag är en bråkstake eller vad jag är.
Miche skrev:Utan er skulle moddarnas jobb bli enklare och kanske lite tråkigare...
ja, huja vad trist det hade blivit för er då
KrigarSjäl skrev:Jag vill rikta ett tack till alla troublemakers på forumet!
Viva Los Rebellos!
Tack!
Troublemaker = bråkstake eller tom bråkmakare.
Finns det ett svenskt ord borde det väl användas i första hand? *språkpolis*
Finns det ett svenskt ord borde det väl användas i första hand? *språkpolis*
Viva Los Rebellos!
Hur i helvete kan någon över huvudtaget starta en så ebarmerligt kränkande tråd, en ren skymf mot oss medelmåttor, som aldrig vågar höja rösten offentlig, desto mindre ens våga tänka på att över huvfudtaget protestera, eller gud föbjude. Skriva ett inlägg som innehåller någon form av motsatt ståndpunkt till något inlägg.
Jag tycker att en sådan skitstövel, borde rullas i tjära och fjädrar, och sedan visas upp som varnande exempel här på forumet.
Länge leve likformigheten, förbjud tuggande av tuggummi på offentlig plats.
En som nästan aldrig skrivit förr.
- lasseivägen
- Anslöt: 2009-07-20
lasseivägen skrev:KrigarSjäl skrev:Jag vill rikta ett tack till alla troublemakers på forumet!
Viva Los Rebellos!
Hur i helvete kan någon över huvudtaget starta en så ebarmerligt kränkande tråd, en ren skymf mot oss medelmåttor, som aldrig vågar höja rösten offentlig, desto mindre ens våga tänka på att över huvfudtaget protestera, eller gud föbjude. Skriva ett inlägg som innehåller någon form av motsatt ståndpunkt till något inlägg.
Jag tycker att en sådan skitstövel, borde rullas i tjära och fjädrar, och sedan visas upp som varnande exempel här på forumet.
Länge leve likformigheten, förbjud tuggande av tuggummi på offentlig plats.
En som nästan aldrig skrivit förr.
**ASG***
*fniss*
Jag hoppas Lasse orkar masa sig ner till GBG nån gång när det är träff och jag orkar gå utanför dörren.
Jag hoppas Lasse orkar masa sig ner till GBG nån gång när det är träff och jag orkar gå utanför dörren.
sugrövmanövern skrev:*Runkar*
Run Kararna voro en sammling oborstade vikingar, som altid voro i opposition mot den sanna asatron.
- lasseivägen
- Anslöt: 2009-07-20
Obetalbart asgarvsframkallande obegripligt omotiverad men välplacerad runkning!
Du får fanimej en cyberleguan för månadens mest intelligenta inlägg.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Nej, nu får det allt vara nog!
Det får finnas gränser för hur hög stämning vi kan ha här på forumet, så nu kräver jag att vi stämmer ner stämningen några varv så att vi inte går runt och har roligt i onödan!
Det är ändå 3:e söndagen i fastan, och då kan man inte bara glädjas hursomhelst!
Det får finnas gränser för hur hög stämning vi kan ha här på forumet, så nu kräver jag att vi stämmer ner stämningen några varv så att vi inte går runt och har roligt i onödan!
Det är ändå 3:e söndagen i fastan, och då kan man inte bara glädjas hursomhelst!
- Henkkalexi
- Inaktiv
- Anslöt: 2011-05-17
Viva Los Rebellos!
Shit alltså, sån är jag i verkligheten. Jag som har ansträngt mig för att uppföra mig väl här på forumet, det var alltså helt i onödan...
Kimmelie skrev:Shit alltså, sån är jag i verkligheten. Jag som har ansträngt mig för att uppföra mig väl här på forumet, det var alltså helt i onödan...
Ja skärpning nu alltså. Du har haft flest varningar av alla sista tiden och du beter dej som om du äger stället. Sen dina nakenbilder i Bildtråden är ju kanske opassande? Lugna ner dej!
(skojar!)
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
Henkkalexi skrev:
Smaken är som backen.
Vi kan starta "Den Svenska våren". . apropå arabvärlden. Bara så att det händer något kul på nyheterna..
- plåtmonster
- Anslöt: 2010-03-23
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter