Till våra underbara troublemakers!
33 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Till våra underbara troublemakers!
Vi kan väl också få en rysk vår?
Moskvavädret brukar komma hit, och jag är trött på vintern.
Moskvavädret brukar komma hit, och jag är trött på vintern.
treeman skrev:Kimmelie skrev:Shit alltså, sån är jag i verkligheten. Jag som har ansträngt mig för att uppföra mig väl här på forumet, det var alltså helt i onödan...
Ja skärpning nu alltså. Du har haft flest varningar av alla sista tiden och du beter dej som om du äger stället. Sen dina nakenbilder i Bildtråden är ju kanske opassande? Lugna ner dej!
(skojar!)
Va fan snacker du för skit??? Jag skrev att jag är sån i verkligheten! Här på forumet har jag ju uppfört mig som en ängel... Och hur kan du förresten veta vilka varningar jag fått irl? Och de där nakenbilderna har jag inte lagt upp här på forumet, det var en "utställning" på stan... Om du nu behöver veta det så var det ett sätt att hämnas på en jävel som blåst mig. Och det fungerade dessutom över förväntan - när han såg min håriga babiankropp svimmade han, och föll så illa att han aldrig mer kommer att återfå funktionaliteten i vissa kroppsdelar...
(skojar tillbaka)
Men, jag har fått höra att tjejer inte kan runka, att det heter något annat då tjejer gör det motsvarande till att just runka.sugrövmanövern skrev:*Runkar*
Jag har en virtuell imaginär kuk!nano skrev:Men, jag har fått höra att tjejer inte kan runka, att det heter något annat då tjejer gör det motsvarande till att just runka.sugrövmanövern skrev:*Runkar*
- sugrövmanövern
- Anslöt: 2007-01-12
Ja men då går det ju
Nu har jag lärt mig något nytt, och det är väl en medicinsk sensation
Är det bara du som har det eller har alla tjejer det?
Om man skulle fråga någon tjej om hon har en sådan där ....... . .... . .... eller så låter jag bli så hon inte blir arg.
Nu har jag lärt mig något nytt, och det är väl en medicinsk sensation
Är det bara du som har det eller har alla tjejer det?
Om man skulle fråga någon tjej om hon har en sådan där ....... . .... . .... eller så låter jag bli så hon inte blir arg.
sugrövmanövern skrev:Jag har en virtuell imaginär kuk!nano skrev:Men, jag har fått höra att tjejer inte kan runka, att det heter något annat då tjejer gör det motsvarande till att just runka.sugrövmanövern skrev:*Runkar*
I min historiebok från högstadiet, tror jag det var.
Där stod att Dalmasarna tågade till Stockholm för att runka perukerna av herrarna, bredvid en bild på spikklubbor. Massor av gar när det lästes högt.
- lasseivägen
- Anslöt: 2009-07-20
Humor på högnivå i den här tråden, dags och hijacka den och lägga in en trumvirvel
Hmm kanske daggs att skaffa sej en medalj igen. Att röra runt i grytan.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter