Till våra underbara Admins, Forumtekniker och Moderatorer
25 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Vill dedikera denna tråd till alla i forumledningen.
Vill be om ursäkt för alla problem jag skapat er och alla problem jag kommer skapa er(ingen är juh perfekt somsagt)
Ni gör ett otroligt jobb varje dag och får ingen uppskattning för det känns det som.
Så allt jag vill säga är:
Stor kram till er alla! ni är bäst. och jag hoppas ni vet det, och tar åt er av det.
Lämna en kommentar i denna tråd om ni vill visa uppskattning till forumledningen och allt jobb dem gör. (inga kritiska eller negativa inlägg tack)
Vill be om ursäkt för alla problem jag skapat er och alla problem jag kommer skapa er(ingen är juh perfekt somsagt)
Ni gör ett otroligt jobb varje dag och får ingen uppskattning för det känns det som.
Stor kram till er alla! ni är bäst. och jag hoppas ni vet det, och tar åt er av det.
Lämna en kommentar i denna tråd om ni vill visa uppskattning till forumledningen och allt jobb dem gör. (inga kritiska eller negativa inlägg tack)
Re: Till våra underbara Admins, Forumtekniker och Moderatore
Jo dom gör ett bra jobb, helt gratis också.
*bugar*
*bugar*
=Denna kommentar visar att jag uppskattar vad de gör för detta forum=
En applåd för alla som sköter forumet!
- Bjäbbmonstret
- Anslöt: 2007-11-15
Jo det är bra att det finns nån som städar efter oss.
Cheers för dom, de gör ett bra jobb : ) Även om jag aldrig postar så läser jag hela tiden så uppskattar lite ordning och reda!
Ser ut som du postat någon gång, Blue86. Eller jag kanske bara läser dina tankar och vad jag nu ser framför mig är en illusion.
Ledningen är gôrbra!
Ledningen är gôrbra!
- earlydayminer
- Anslöt: 2008-03-11
Jag också. Och till alla trevliga medlemmar, både alla skribenter och lurkare.
+1Björne skrev:Jag också. Och till alla trevliga medlemmar, både alla skribenter och lurkare.
Jagers skrev:Vill be om ursäkt för alla problem jag skapat er och alla problem jag kommer skapa er(ingen är juh perfekt somsagt)
Återigen, förlåt för alla problem jag skapar er och hoppas ni vet att ni gör ett toppen-jobb, oavsett vad alla andra tycker.
Citering
Ja, har ofte sendt PM til Alien, og hun har vært behjelpelig og høflig er min erfaring.
Moderator: Flyttat från citering-t44951.html
Moderator: Flyttat från citering-t44951.html
Ja, jeg mener selvfølgelig behjelpelig med administrative forhold, så sant det ikke strider mot reglene, hva omhandler sletting, redigering etc. Høflig, til tider noe skarp kanskje, men rettferdig.
Jeg liker henne godt, og har ikke fått noen advarsler på lenge.
Jeg liker henne godt, og har ikke fått noen advarsler på lenge.
Jag får tacka för uppskattande ord, det är vanligare att vi mods får kritik. Men givetvis gäller det alla mods, forumtekniker och admin att vi hjälper till efter bästa förmåga.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Ja AS forum är mycket bättre än tex Fhaslhback forum.
på FB är det inga alls som modererar.
på FB är det inga alls som modererar.
All respekt till moderatorerna och admin
Även jag vill framföra min stora respekt och beundran för er som lägger tid och kraft på att få forumet att fungera till glädje för oss andra. Ett många gånger otacksamt, men viktigt, arbete.
- Lillakatten
- Anslöt: 2016-04-07
Jo, respekt från mig för hur man modererat sista tiden.
Möglig gul frukt som lyfts ur korgen.
Möglig gul frukt som lyfts ur korgen.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Jag får instämma. Ni gör ett toppenjobb här och förtjänar all respekt.
Jag ser att det var flera år sedan jag kommenterade här, så då kan det väl vara på sin plats att göra det igen, för nog gör ni fortfarande ett bra jobb.
Själv skulle jag absolut inte ha vare sig orken eller tålamodet, så en stor eloge till er som ändå tycks ha det och i mitt tycke dessutom sköter det hela bra.
Själv skulle jag absolut inte ha vare sig orken eller tålamodet, så en stor eloge till er som ändå tycks ha det och i mitt tycke dessutom sköter det hela bra.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter