Till alla daglediga som vill hitta på nåt!

Allt om Aspergerträffar

Moderatorer: Alien, atoms

Till alla daglediga som vill hitta på nåt!

Inläggav mikael » 2011-02-10 6:52:19

Hej!
Jag är en utpräglad morgonperson ,vaknar mellan två och 6 på morgonen.
Därför kan jag inte alltid delta på kvällsaktiviteterna. :(
Jag vill gärna träffa daglediga personer eller folk som vill göra saker på dagarna, fylla i lite ledig tid.
Jag gillar: museer, fika, gå på vernissage, promenera i stad och natur begränsat, är opererad i knät och ännu inte helt återställd, naturen, djur, restauranger, bondgårdar, kulturbyggnader, middagsbjudningar samt att cykla.
Ingen tycks ju vilja umgås med mig tre-nio på morgonen och det finns ju då inte så mycket att göra,möjligen att hälsa på mig, fast vem är uppe så tidigt.? :?
Jag går miste om delar av mitt sociala liv på kvällen .är ju då oftast trött.
Dessutom vill inte mina vänner att jag hälsar på dom så tidigt på morgonen, dom blir så arga när jag ringer. :(
Jag hoppas jag får vettiga seriösa svar och inte konstiga sådana så att det hela urartar sig. :!:
Finns det fler med likartade sömnstörningar?
Mvh:Mikael
mikael

Anslöt: 2009-06-21

Re: Till alla daglediga som vill hitta på nåt!

Inläggav mikael » 2011-02-10 7:09:08

mikael skrev:Hej!
Jag är en utpräglad morgonperson ,vaknar mellan två och 6 på morgonen.
Därför kan jag inte alltid delta på kvällsaktiviteterna. :(
Jag vill gärna träffa daglediga personer eller folk som vill göra saker på dagarna, fylla i lite ledig tid.
Jag gillar: museer, fika, gå på vernissage, promenera i stad och natur begränsat, är opererad i knät och ännu inte helt återställd, naturen, djur, restauranger, bondgårdar, kulturbyggnader, middagsbjudningar samt att cykla.
Ingen tycks ju vilja umgås med mig tre-nio på morgonen och det finns ju då inte så mycket att göra,möjligen att hälsa på mig, fast vem är uppe så tidigt.? :?
Jag går miste om delar av mitt sociala liv på kvällen .är ju då oftast trött.
Dessutom vill inte mina vänner att jag hälsar på dom så tidigt på morgonen, dom blir så arga när jag ringer. :(
Jag hoppas jag får vettiga seriösa svar och inte konstiga sådana så att det hela urartar sig. :!:
Finns det fler med likartade sömnstörningar?
Mvh:Mikael

Även gå på olika föredrag och pröva på nya saker.
Senast redigerad av mikael 2011-02-10 7:12:37, redigerad totalt 1 gång.
mikael

Anslöt: 2009-06-21

Återgå till Träffar

Logga in