Tex mex-buffé, Vasa's, Stockholm, 11/9
32 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Visst ja... tråd här var det ju...
Det väl beprövade upplägget enligt höst/vår-versionen - vi ses vid Odenplans t-baneutgång utanför spärrarna, kl 19.00. Går bort till Vasa's till 19.15.
Som vanligt kan man även beställa enligt deras ordinarie meny om man hellre vill det. (Den kan ses här)
Anmäl intresse att komma, här i tråden, eller via pm eller mail, så jag får en uppfattning om hur många vi blir. Bord bokat för upp till 14 pers vid våra stambord, om alla ska sitta bra. Vi har klämt in 17 vid dessa bord en gång.
Just nu ungefär tre anmälda inklusive mig själv.
Det väl beprövade upplägget enligt höst/vår-versionen - vi ses vid Odenplans t-baneutgång utanför spärrarna, kl 19.00. Går bort till Vasa's till 19.15.
Som vanligt kan man även beställa enligt deras ordinarie meny om man hellre vill det. (Den kan ses här)
Anmäl intresse att komma, här i tråden, eller via pm eller mail, så jag får en uppfattning om hur många vi blir. Bord bokat för upp till 14 pers vid våra stambord, om alla ska sitta bra. Vi har klämt in 17 vid dessa bord en gång.
Just nu ungefär tre anmälda inklusive mig själv.
Mr Wise [i Sthlm iaf] anmäler sig eventuellt får jag en till person med oxå. Som inte varit med förut.
Har en lillebror som föddes den 11. 9. elva minuter över elva
Denna märkliga World Trade dag.
Så jag kommer ej. Firar bror
- Yv Ericsson
- Anslöt: 2012-04-25
Yv Ericsson skrev:Har en lillebror som föddes den 11. 9. elva minuter över elva
Väldigt roligt sammanträffande att födas elva över elva den elfte, hade förstås vart ännu mer märkligt om han fötts elva över elva den elfte i elfte,
Denna märkliga dag elfte september, 11 år efter händelsen i New York, och nio år efter mordet på Anna Lind, törs man gå ut en sån där dag? Elfte september verkar ju vara en dag då då saker händer.
- ullstrumpan
- Anslöt: 2011-11-27
ullstrumpan skrev:Denna märkliga dag elfte september, 11 år efter händelsen i New York, och nio år efter mordet på Anna Lind, törs man gå ut en sån där dag? Elfte september verkar ju vara en dag då då saker händer.
Salvador Allende (Chiles dåvarande president) mördades i Santiago de Chile i en militärkupp den 11/9 1973.
ullstrumpan skrev:Denna märkliga dag elfte september, 11 år efter händelsen i New York, och nio år efter mordet på Anna Lind, törs man gå ut en sån där dag? Elfte september verkar ju vara en dag då då saker händer.
Jamen eller hur?
Lillbrorsan är iofs en helt suveränt annorlunda människa. Så någonting bra har ju kommit ur denna dagen också
- Yv Ericsson
Miche skrev:ullstrumpan skrev:Denna märkliga dag elfte september, 11 år efter händelsen i New York, och nio år efter mordet på Anna Lind, törs man gå ut en sån där dag? Elfte september verkar ju vara en dag då då saker händer.
Salvador Allende (Chiles dåvarande president) mördades i Santiago de Chile i en militärkupp den 11/9 1973.
Jo den dagen tänkte jag med på. Fan så mycket värre än det som hände i USA. För en nation då inte hela världen.
Kanske... kanske...
- thefilosofer
- Anslöt: 2010-04-20
Vill komma men hinner sannolikt inte.
Kanske kan jag köra till träffen om jag hinner färdigt allt.
Kanske kan jag köra till träffen om jag hinner färdigt allt.
Pemer skrev:Vi får skåla för Yvs brorsa då!
Hälsar bruschan
- Yv Ericsson
Sv: Tex mex-buffé, Vasa's, Stockholm, 11/9
Vafan, vill också gå på ost- och köttfärsbuffé!
50 mil är lite långt att åka bara.
50 mil är lite långt att åka bara.
- Bror Duktig
- Anslöt: 2008-07-18
Tack till samtliga deltagare för en trivsam afton!
Ett särskilt tack riktas till träffarrangören Pemer!
Må väl
/GuteS
Ett särskilt tack riktas till träffarrangören Pemer!
Må väl
/GuteS
Tack själv. Det var en väldigt trevlig kväll med en överraskning i form av en forumist som (så vitt jag vet) inte varit med på Vasa's förut och som inte heller hade aviserat sitt deltagande i tråden.
Hemma, eller ja, hos föräldrarna, hann hämta en fjärrkontroll hemma iofs.
Det behövdes att träffa trevliga människor, hade det trevligt från början till slut
Hoppas fler kommer till nästa gång
Det behövdes att träffa trevliga människor, hade det trevligt från början till slut
Hoppas fler kommer till nästa gång