Teckna hyresavtal med aktivitetsersättning?
4 inlägg
• Sida 1 av 1
Teckna hyresavtal med aktivitetsersättning?
Hej,
Hoppas att jag postar rätt nu, mitt första inlägg här.
Jag ska teckna ett hyresavtal och måste då kunna styrka min inkomst (i mitt fall aktivitetsersättning). Någon som vet hur jag gör? Kan jag beställa hem något papper från FK?
/Vanguard
Hoppas att jag postar rätt nu, mitt första inlägg här.
Jag ska teckna ett hyresavtal och måste då kunna styrka min inkomst (i mitt fall aktivitetsersättning). Någon som vet hur jag gör? Kan jag beställa hem något papper från FK?
/Vanguard
Re: Teckna hyresavtal med aktivtetsersättning?
Vanguard skrev:Hoppas att jag postar rätt nu, mitt första inlägg här.
Moderator: Inga problem, välkommen hit.
Vanguard skrev:Jag ska teckna ett hyresavtal och måste då kunna styrka min inkomst (i mitt fall aktivitetsersättning). Någon som vet hur jag gör? Kan jag beställa hem något papper från FK?
Du kan antingen kontakta FK på telefon 0771-524 524, logga in med e-legitimation på fk.se, besöka Försäkringskassans kontor eller allra enklast, beställa här.
Tack för välkomnandet!
Jag beställde ett intyg över mina ersättningsperioder från FK. Visar ett sådant intyg både vad jag har fått utbetalt och vad jag kommer få utbetalt i framtiden?
Jag beställde ett intyg över mina ersättningsperioder från FK. Visar ett sådant intyg både vad jag har fått utbetalt och vad jag kommer få utbetalt i framtiden?
Vanguard skrev:Jag beställde ett intyg över mina ersättningsperioder från FK. Visar ett sådant intyg både vad jag har fått utbetalt och vad jag kommer få utbetalt i framtiden?
Jag tror det, är inte helt säker men det ser du om några dagar när det kommer i brevlådan.
Återgå till Övriga Aspergerfrågor