Tänk på en person.
77 inlägg
• Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
Tänk på en person.
Det kan vara vad som helst, en levande, död, karaktär i ett spel/film osv. Den brukar klura ut allt ifall man svarar någorlunda rätt! Rolig hemsida
http://en.akinator.com
http://en.akinator.com
Förvånansvärt bra. Gissade rätt på lite olika snubbar.
Gissade rätt på Rogue, Einstein, Dracula, Mohammed, Stalin, Hitler, Storm, Spiderman men det var väl inte så svåra figurer.
"Does your character pass for an idiot?" svarade jag ja på när jag tänkte på Mona Sahlin. Den listade ut vad jag tänkte på.
Maria Wetterstrand tog den på ett imponerande sätt, utan några väldigt specifika frågor.
När jag tänkte på Gudrun Shyman så gissade den på Sahlin men jag tog "Go on" och då gissade den rätt efter 3 frågor till.
Tänkte på Jimmie Åkesson och den gissade på Rikard Falkvinge men lyckades gissar rätt efter nån fråga till.
Gissade rätt på Rogue, Einstein, Dracula, Mohammed, Stalin, Hitler, Storm, Spiderman men det var väl inte så svåra figurer.
"Does your character pass for an idiot?" svarade jag ja på när jag tänkte på Mona Sahlin. Den listade ut vad jag tänkte på.
Maria Wetterstrand tog den på ett imponerande sätt, utan några väldigt specifika frågor.
När jag tänkte på Gudrun Shyman så gissade den på Sahlin men jag tog "Go on" och då gissade den rätt efter 3 frågor till.
Tänkte på Jimmie Åkesson och den gissade på Rikard Falkvinge men lyckades gissar rätt efter nån fråga till.
Antje Duvekot tog han inte, hon är väl för okänd. Men Sarah Brightman tog han, fast först gissade han på Enya.
Hur f-n GÖR den!? Han klarar varenda person jag tänker på!
Hur f-n GÖR den!? Han klarar varenda person jag tänker på!
Senast redigerad av Kahlokatt 2010-07-03 21:53:18, redigerad totalt 1 gång.
Moggy skrev:"Does your character pass for an idiot?" svarade jag ja på när jag tänkte på Mona Sahlin. Den listade ut vad jag tänkte på.
Humor har den tydligen oxå!
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Jag tänkte på Jesus, och då frågade gubben först om min "character" är Guds son, sedan om det står om Jesus i Bibeln , och sedan om Jesus är Brasilianare .
Men det har säkert att göra med att Jesus står staty i Brasilien.
Is your character the son of a god?
Is your character in the Bible?
Is your character Brazilian?
Kan bero på att den lär sig av vad den frågar efter i efterhand. Kan tänka mig att det har blivit en sport för många att ha så snurriga figurer som möjligt "de tänker på". Om det är så att den lär sig så är det inte helt omöjigt att det är någon som har gjort någon slags attacker på vanliga ord.geocache skrev:Jag tänkte på Jesus, och då frågade gubben först om min "character" är Guds son, sedan om det står om Jesus i Bibeln , och sedan om Jesus är Brasilianare .