Tacosmiddag 7 september, Sthlm
43 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Anmälan till tacomiddag
Hej
Jag anmäler 2 personer till tacokvällen med middag.
Ha det bra.
H/Bettan och Hanna
Jag anmäler 2 personer till tacokvällen med middag.
Ha det bra.
H/Bettan och Hanna
Ingen fara för min del, Agnet_a! Tack för sist, och vi ses snart igen! Sköt om dig!
Välkommen, JWS! Innan Agnet_as återbud har jag fått en anmälan till, så då är vi 14. Fighterbabe har inte sagt något mer om att vilja komma, så jag räknar inte med det längre. Jag kastade ut till Agnet_as bror härom dagen att han var välkommen om han ville, men han trodde inte han skulle kunna. Så det blir nog högst 14.
Välkommen, JWS! Innan Agnet_as återbud har jag fått en anmälan till, så då är vi 14. Fighterbabe har inte sagt något mer om att vilja komma, så jag räknar inte med det längre. Jag kastade ut till Agnet_as bror härom dagen att han var välkommen om han ville, men han trodde inte han skulle kunna. Så det blir nog högst 14.
Ett nytt problem.. men kanske löser sig i sista stund.. Är du i stan innan.. Pemer..? El hemma..? Kanske vi kan ha sällskap från Flemingsberg,? Jag kliver ju på där.. och du bor i Tullinge.. Någon annan från Södertäljehållet? Jag har inga problem att hitta i stan.. bara roligt med sällskap.. Hoppas få träffa er idag.. HejSåLänge!