Svara på PM i Tapatalk
4 inlägg
• Sida 1 av 1
Svara på PM i Tapatalk
Hej!
När jag har läst ett PM i Tapatalk väljer jag "svara utan citat". När jag har skrivit PM:et, står det ibland "det här meddelandet kunde inte hittas" och "kontakta administratören om problemet kvarstår". Ibland funkar det att skicka PM med Tapatalk, ibland inte.
Så därför slänger jag ut en fråga till någon lämplig admin, varför fungerar det inte? Någon annan tekniknörd får givetvis också svara.
Hälsningar
Lilla Gumman
När jag har läst ett PM i Tapatalk väljer jag "svara utan citat". När jag har skrivit PM:et, står det ibland "det här meddelandet kunde inte hittas" och "kontakta administratören om problemet kvarstår". Ibland funkar det att skicka PM med Tapatalk, ibland inte.
Så därför slänger jag ut en fråga till någon lämplig admin, varför fungerar det inte? Någon annan tekniknörd får givetvis också svara.
Hälsningar
Lilla Gumman
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01
Sv: Re: Svara på PM i Tapatalk
Lilla Gumman skrev:Hej!
Hälsningar
Lilla Gumman
Gissar det sker de gångerna du postar när forumet får de här konstiga meddelandet om att för många kopplar upp sig och ej går att ansluta till. Tror inte vår forumtekniker funnit orsaken till varför detta sker.
Sv: Svara på PM i Tapatalk
Visst kan jag spara ett PM och skicka det senare? Tapatalk brukar göra det automatiskt, om meddelandet inte gick att skicka. Men kan jag spara fler än ett? Och var hittar jag dem i så fall?
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01
Re: Svara på PM i Tapatalk
Ibland när jag skickar ett mddelande ellerpm står det att det inte går men när jag sen uppdaterar så har det gått igenom iaf, märkligt.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter