Stockholms träff typ

Allt om Aspergerträffar

Moderatorer: Alien, atoms

Stockholms träff typ

Inläggav laktosfri » 2011-11-07 1:28:26

Hej! Jag låg och försökte sova då jag plötsligt kom på iden att skriva här! :) jag registrerade mig precis, brukar aldrig skriva på forum men har läst en del här och nu fick jag lov att skriva mitt första inlägg :)

Jo, det är så att jag har ett jobb jag ska lämna i Stockholm imorgon / idag (måndag) och jag måste sova där nere, men jag känner tyvärr ingen som bor där förutom några släktingar som är typ ganska gamla, och som jag knappt känner, vet inte ens riktigt på vilket sätt vi är släkt, och det känns ju inte så kul att sova där, men det och hotell är mina enda val :P Men iaf så tänker jag inte direkt fråga om det finns någon som har en säng åt mig, men jag skulle verkligen vilja träffa någon som kan hjälpa mig att fördriva tiden, gå runt i stan, hitta på något kul kanske om du har någon rolig ide :) jag är förresten en kille på drygt 19 år och jag tror mig ha, eller är ganska övertygad över att jag har add och asperger, fast har inte fått göra någon utredning än. Så.. jag skulle helst vilja träffa någon som är runt min ålder, men det är inte så noga, men helst inte över 40 direkt :P Kille eller tjej spelar ingen roll heller :)

Jag bor typ 50 mil från Stockholm och åker helt ensam, är nervös inför att köra bil i Stockholm också :/
Så det skulle verkligen vara jätteroligt att träffa någon som tycker det låter intressant!! Jag är typ helt kär i Stockholm, jag blir helt exalterad såhär på kvällarna när jag fantiserar om min dröm att flytta dit och typ "starta ett nytt liv", blir helt varm i huvet :)

Så hör av er? :)
Kommer kolla på forumet från mobilen lite då och då på dagen, så ofta jag kan!

Nu måste jag sova så jag orkar köra.. Godnatt :)
laktosfri
Ny medlem

Anslöt: 2011-11-07

Re: Stockholms träff typ

Inläggav bittin » 2011-11-08 0:23:59

Hade gärna träffats men är upptagen och såg detta försent tyvärr :(, men har tid att ses på Fredag och Söndag ifall du åker hit fler gånger
bittin

Anslöt: 2008-11-03

Återgå till Träffar

Logga in