Stjärnor med ADHD
9 inlägg
• Sida 1 av 1
Stjärnor med ADHD
HubbleSite.org meddelar på sin nyhetssida att det fanns hyperaktiva galaxer i det tidiga universumet.
Ja, just det, apropå rubriken. Nej, jag skiter i skvaller, men misstänkte att en löpsedelsmimikry skulle få en del av er att läsa det här.
Ja, just det, apropå rubriken. Nej, jag skiter i skvaller, men misstänkte att en löpsedelsmimikry skulle få en del av er att läsa det här.
Senast redigerad av Lakrits 2011-05-04 20:50:02, redigerad totalt 1 gång.
Parvlon skrev:Hyperaktiva, med deras mått att mäta..
Ja, jag tänkte på det. Med tanke på hur solar i normala fall beter sig (heliumkraftverk, explosioner, solvindar, röda jättar etc.), så är ordet hyperaktiv ganska extremt. Dessutom ser vi ju det som hände för flera miljarder år sedan, utan att ha mycket annat att jämföra med antar jag. Det blir kanske värre längre fram i forntiden, om du förstår vad jag menar.
Senast redigerad av Lakrits 2011-05-04 20:50:02, redigerad totalt 1 gång.
[img]http://image.hotdog.hu/_data/members2/798/331798/images/ace_ventura.gif[/img]
Det där tror jag är en stjärna med ADHD.
Senast redigerad av Savanten Svante 2011-05-04 20:50:03, redigerad totalt 1 gång.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Savanten Svante skrev:[img]http://image.hotdog.hu/_data/members2/798/331798/images/ace_ventura.gif[/img]
Nej, det där är ett överbetalt dårhushjon.
Senast redigerad av KrigarSjäl 2011-05-04 20:50:03, redigerad totalt 1 gång.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Innan jag klickade på den här tråden med rubriken "Stjärnor med ADHD" trodde jag att det ska handla om kändisar med ADHD men när jag börjar läsa det här så visade sig att det handlar om stjärnor ute i rymden, men jag är fortfarande inne på kändisar med ADHD så tänker jag på Ty Pennington - en ivrig programledare i "Extreme Home Makeover" som sänds varje vardag kl 14.10 i TV3 och även på onsdagskvällar kl 20.00 i TV3 som jag såg senast i går kväll.
mvh Noli
mvh Noli
Senast redigerad av Noli 2011-05-04 20:50:03, redigerad totalt 1 gång.