specialpedabloggen
32 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: specialpedabloggen
Det är snarare pedagogfolket som behöver ta in nya intryck...
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2006-08-10
Nja, pedagogfolket är humanister och kan därför inte tas på allvar. Pedagogikkurserna jag tog en gång i tiden hör till de mest intetsägande tillställningarna jag någonsin har upplevt.
Desto mindre anledning att acceptera att bli patroniserad av slikt. Jag har samma uppfattning om socionomer.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
KrigarSjäl skrev:Du uppskattar att gå på förskola trots vuxen ålder, är det så jag ska tolka dig?
”Människan leker bara när hon i ordets fullaste bemärkelse är människa” Schiller
milve skrev:KrigarSjäl skrev:Du uppskattar att gå på förskola trots vuxen ålder, är det så jag ska tolka dig?
”Människan leker bara när hon i ordets fullaste bemärkelse är människa” Schiller
Tala istället om för mig vad jag kan få ut av den här bloggen.
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
Krigis, och alla andra, det här är vad jag kan förstå en blogg som riktar sig till föräldrar vars barn behöver speciallärare av olika skäl. Jag har inga ungar runt benen som behöver det så jag finner det omöjligt att engagera mig djupt nog för att bli klok på om jag har rätt.
Senast redigerad av jonsch 2012-01-20 18:34:11, redigerad totalt 1 gång.
Om så vore, varför väljer trådstartaren att säga "för stora och små"?
- KrigarSjäl
- Frivilligt inaktiverad
Antingen för att du har rätt eller för att både förälder och liten har glädje av vad föräldern läser om småttingar.