Spåra IP-nummer?
Re: Spåra IP-nummer?
Fighterbabe skrev:Jag har aldrig skrivit vad sidan innehöll. Det är ytterst få som vet, men en av dem är de ju den person som skapat sidan.
Och med detta inlägg stärks misstankarna ännu mer. Falsk anklagelse eller inte, det återstår att se.
STÄRKS ?!? Jag skriver ju bara utefter vad som sagts i den här tråden, av dig. Kolla citaten du klippte bort från mitt inlägg, Sherlock !
Men skitsamma egentligen. Gräv din grop djupare du, du får gärna tro att jag är din enda ovän.
Kom bara ihåg att be om ursäkt när du upptäcker att du hade fel... IGEN.
Men just det, du står ju aldrig för något du själv gör, så det lär ju aldrig inträffa.
(Läs även Pemers inlägg nedanför.)
Att anklaga någon att vara brottslig är ett brott enligt brottsbalken.
Observera att det inte beaktas hurvida personen ifråga har gjort eller inte gjort något, det är själva handlingen att utpeka någon som klandervärd som är ett brott.
Grattis!
Observera att det inte beaktas hurvida personen ifråga har gjort eller inte gjort något, det är själva handlingen att utpeka någon som klandervärd som är ett brott.
Grattis!
BigPete skrev:Att anklaga någon att vara brottslig är ett brott enligt brottsbalken.
Grattis!
BigPete skrev:Att anklaga någon att vara brottslig är ett brott enligt brottsbalken.
Grattis!
Vad tyst hon blev.
Fast hon brukar ju som sagt aldrig svara på saker som visar att hon gjort bort sig, snart kommer ett svar på något helt annat istället. Låtsas som det regnar typ.
Grattis!
"Om nu Danne är kriminell..." skrev jag. Inte ATT han är det!
inlagg-off-topic-fran-andra-tradar-t9453-2064.html?hilit=kriminell#p575743
- Fighterbabe
- Anslöt: 2007-10-26
Danne skrev:Fast hon brukar ju som sagt aldrig svara på saker som visar att hon gjort bort sig, snart kommer ett svar på något helt annat istället. Låtsas som det regnar typ.
Jasså inte? Jag bad t.o.m. om ursäkt för att jag hade tagit fel på nick. post577614.html#p577614
- Fighterbabe
Fighterbabe skrev:Du får inte sprida information om det som skrivits på forumet. Och även om jag inte är anonym på forumet så får du ändå inte avslöja mitt riktiga namn och hänvisa till forumet. FORUMREGLER
Fighterbabe skrev:Och allt det här gör mig inte mindre frestad att lägga upp några blider med VÄLDIGT beskrivande text från forumträffen... :roll:
Men herrejemine, är du helt från vettet?
Finns det verkligen bara EN enda person i din värld?
Tror du att du är Prinsessan av Allting?
Först bryter du mot reglerna (Flottsbro 2009) utan att ens fatta att du borde be om ursäkt och nu ska du polisanmäla någon som gjort lite liknande saker mot dej - och DESSUTOM hotar du med att bryta mot reglerna IGEN? Konsekvensanalys?
Liten hint på vägen: PUL. PUL. PUL. Spelar ingen roll om du tog bilder på Gunnar Bonnläpp från Byhåla inne i riksdagshuset. PUL!
Admin
Att uttrycka sig så här om och till en annan forumist är inte godtagbart uppträdande på forumet. Det står weasley, liksom alla andra forumister, fritt att tycka och tänka vad som helst om andra här men inte att skriva det öppet på forumet. Det är respektlöst och direkt kränkande.
Detta är en tillsägelse. Eftersom du vanligtvis brukar hålla dig till reglerna stannar det vid det den här gången.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Att uttrycka sig så här om och till en annan forumist är inte godtagbart uppträdande på forumet. Det står weasley, liksom alla andra forumister, fritt att tycka och tänka vad som helst om andra här men inte att skriva det öppet på forumet. Det är respektlöst och direkt kränkande.
Detta är en tillsägelse. Eftersom du vanligtvis brukar hålla dig till reglerna stannar det vid det den här gången.
------------
Sen finns det personer med anställningar som omfattas av anmälningsplikt, denna plikt är lagstadgad överväger över avtalslagen.
Vilket gör att den personen måste anmäla det påstådda tjänstefelet utan att riskera avtalsbrott gentemot reglerna på forumet.
Det går aldrig avtala bort en grundlag, sen får det stå vad det vill i avtalet man som medlem till forumet ingår.
Vilket gör att den personen måste anmäla det påstådda tjänstefelet utan att riskera avtalsbrott gentemot reglerna på forumet.
Det går aldrig avtala bort en grundlag, sen får det stå vad det vill i avtalet man som medlem till forumet ingår.
BigPete skrev:Sen finns det personer med anställningar som omfattas av anmälningsplikt, denna plikt är lagstadgad överväger över avtalslagen.
Det är sant. Men här inne är det ingen anställd med anmälningsplikt gentemot forumet.
- Fighterbabe
Fighterbabe skrev:BigPete skrev:Sen finns det personer med anställningar som omfattas av anmälningsplikt, denna plikt är lagstadgad överväger över avtalslagen.
Det är sant. Men här inne är det ingen anställd med anmälningsplikt gentemot forumet.
Anmälningsplikt innebär att man är tvungen att till myndighet rapportera lagöverträdelser, eller påstådda sådana.
Som i detta fall, där en tjänsteman begår grovt tjänstefel, påstått sådant.
Och ja, det finns såna personer på forumet.
Anmälningsplikt innebär att man är skyldig med straffansvar att kontakta polis då ett brott uppstår. Det behöver inte bara gälla då själva brottet uppstår utan det kan gälla då en misstanke kring ett brott uppstår
Någon allmän anmälningsplikt finns inte i Sverige, utom för vissa yrkesgrupper.
Senast redigerad av BigPete 2011-06-26 15:17:56, redigerad totalt 1 gång.
Ok, ska vi sammanfatta vad Fighterbabe faktiskt HAR sagt då:
I den här tråden:
http://www.aspergerforum.se/post577545.html#p577545
http://www.aspergerforum.se/post577563.html#p577563
http://www.aspergerforum.se/post577598.html#p577598
Sen skriver hon, precis som hon själv hänvisar:
http://www.aspergerforum.se/inlagg-off-topic-fran-andra-tradar-t9453-2064.html?hilit=kriminell#p575743
För mig står det alldeles solklart att hon utmålar mig som kriminell. Hon skriver att "Som det framstår som" i sista citerade inlägget, men vad hon skulle basera det på har jag ingen aning om. Jag har inte begått något lagbrott. Det har däremot Fighterbabe nu gjort genom att försöka utmåla mig som kriminell. Så jag anmäler detta inlägget, och hoppas att moderatorerna gör något å den saken.
I den här tråden:
http://www.aspergerforum.se/post577545.html#p577545
Fighterbabe skrev:Jag vet nu VEM som IP-numret och identiteten, allt som krävs är bara en formell anmälan -vilket jag nu kommer att göra.
http://www.aspergerforum.se/post577563.html#p577563
Fighterbabe skrev:Danne skrev:Hahahaha... Detta är ju bara helt fantastiskt underhållande !!
Ja, ända tills det kommer ut offentligt på forumet att det är DU som som ligger bakom allting.
http://www.aspergerforum.se/post577598.html#p577598
Fighterbabe skrev:Danne skrev:Fighterbabe skrev:Ja, precis....
Låter ju som en självplågare i så fall. Vem som har nakenbilder på dig borde du väl ha bättre koll på, eller har du publicerat sånt vind för våg också tidigare?
Och jag tror knappast att några av dina snutpolare vill riskera åka dit för olovliga slagningar för dina personliga vendettors skull. Gör dom det så är det slagningen i sig som avslöjar dina polare, så det krävs inget aktivt sökande från någon av oss i så fall.
Jag gör såhär, jag anmäler dig till moderatorerna här, för den falska anklagelse du riktat mot mig i den här tråden. Du lär ju knappast be om ursäkt när du upptäcker sanningen, om du nu någonsin skulle göra det. Men det är SÅ skönt att se dig ramla i den grop du så gärna vill knuffa ner andra i.
Jag har aldrig skrivit vad sidan innehöll. Det är ytterst få som vet, men en av dem är ju den person som skapat sidan.
Och med detta inlägg stärks misstankarna ännu mer. Falsk anklagelse eller inte, det återstår att se.
Sen skriver hon, precis som hon själv hänvisar:
http://www.aspergerforum.se/inlagg-off-topic-fran-andra-tradar-t9453-2064.html?hilit=kriminell#p575743
Fighterbabe skrev:Om nu Danne är kriminell (som det framstår som), så bör han inte "kasta sten i glashus" som man så vackert säger... (– Att komma med kritik eller klander när man själv inte har rent samvete.)
För mig står det alldeles solklart att hon utmålar mig som kriminell. Hon skriver att "Som det framstår som" i sista citerade inlägget, men vad hon skulle basera det på har jag ingen aning om. Jag har inte begått något lagbrott. Det har däremot Fighterbabe nu gjort genom att försöka utmåla mig som kriminell. Så jag anmäler detta inlägget, och hoppas att moderatorerna gör något å den saken.
Nästan aktuellt att poppa lite popcorn och luta sig tillbaka och titta på diskussionerna
Herre jesus! Fighterbabe tycks inte fatta att hon använder fel taktik när hon försöker få kompisar.
Man bryter inte överrenskommelser,är väl en viktig sak att komma ihåg.
Man bryter inte överrenskommelser,är väl en viktig sak att komma ihåg.
BigPete skrev:Nästan aktuellt att poppa lite popcorn och luta sig tillbaka och titta på diskussionerna
Garv!!!!
Fighterbabe skrev:Och allt det här gör mig inte mindre frestad att lägga upp några blider med VÄLDIGT beskrivande text från forumträffen...
Intressant. Försökte du hota mig nu? Du kanske inte minns att jag inte var med på forumträffen, och knappast skadas av vad du lägger upp för bilder.
För övrigt vill jag säga att jag hoppas du får psykiatrisk hjälp som får dig att förstå att man inte kan behandla människor hur man vill.
- Abbreviation
- Anslöt: 2010-10-15
Abbreviation skrev:För övrigt vill jag säga att jag hoppas du får psykiatrisk hjälp som får dig att förstå att man inte kan behandla människor hur man vill.
Finns nån treapi som hjälper då?
Är inte direkt konstigt att hon misstänker dig. Du har tidigare sagt att du förstört för tävlingen hon har var med i, genom att fejka IP nummer ett tusentals ggr och säkerligen ett j-vla (psykopatiskt?) tryckande på musen. Du har sagt att du mer än gärna vill att hon ska börja grina och är ganska säker på att det i samma inlägg stod att du, i en sådan situation det handlade om, inte hade brytt dig om några lagar för att få det du ville.Danne skrev:
Senast redigerad av Parvlon 2011-06-26 15:30:59, redigerad totalt 1 gång.
kullan skrev:Abbreviation skrev:För övrigt vill jag säga att jag hoppas du får psykiatrisk hjälp som får dig att förstå att man inte kan behandla människor hur man vill.
Finns nån treapi som hjälper då?
Lobotomi kan ju inte göra någon skada i alla fall, av uppenbara skäl.
Miche:
Den här kommentaren är oförskämd.
Se forumreglerna:
Det här är en tillsägelse. Meddelas även i PM.
------------
Den här kommentaren är oförskämd.
Se forumreglerna:
• skriv på ett sådant sätt att du inte medvetet sårar andra.
• ta hänsyn till att andra kan uppfatta saker annorlunda än du själv.
Det här är en tillsägelse. Meddelas även i PM.
------------
- Abbreviation
- Anslöt: 2010-10-15
Fighterbabe skrev:Danne skrev:Fast hon brukar ju som sagt aldrig svara på saker som visar att hon gjort bort sig, snart kommer ett svar på något helt annat istället. Låtsas som det regnar typ.
Jasså inte? Jag bad t.o.m. om ursäkt för att jag hade tagit fel på nick. post577614.html#p577614
Om det är det här skämtet till "ursäkt" du syftar på så ser jag INGEN SOM HELST ursäkt för vad du GJORDE mot mig. Du antyder själv att du fotade mig som en slags "hämnd" för något du själv medgav inte stämde. Du medger enbart att jag INTE gjort det du påstått, men bad INTE om ursökt för vad DU gjorde.
Jag behöver inte någon ursäkt för att veta vad jag gjort och inte gjort, det har jag bättre koll på än vad du har. Däremot undviker du aktivt att be om ursäkt eller ens ge något som helst medgivande för vad DU har gjort, både på Flottsbroträffen, Norrköpingsträffen såväl som på forumet. Jag länkar igen: http://www.aspergerforum.se/post576529.html#p576529
Danne skrev: Kom bara ihåg att be om ursäkt när du upptäcker att du hade fel... IGEN.
Men just det, du står ju aldrig för något du själv gör, så det lär ju aldrig inträffa.
(Läs även Pemers inlägg nedanför.)
Du har inte rätt någonstans, det har du aldrig haft. Bara för du undviker att medge det så innebär inte det att har mindre fel för det.
Ett litet talesätt, i all välmening, riktat till FB:
Som man ropar i skogen får man svar.
Som man ropar i skogen får man svar.
Abbreviation skrev:Lobotomi kan ju inte göra någon skada i alla fall, av uppenbara skäl.
Hehehe! Övrig kommentar överflödig.
Danne skrev: Om det är den här ursäkten du syftar på så ser jag INGEN SOM HELST ursäkt för vad du GJORDE mot mig.
Ja, det var det jag menade, det blev visst fel länk i mitt inlägg.
Du antydde att jag aldrig bad om ursäkt för mina fel -och med det bevisar jag att jag VISST gör det!
- Fighterbabe
Fighterbabe skrev:Danne skrev: Om det är den här ursäkten du syftar på så ser jag INGEN SOM HELST ursäkt för vad du GJORDE mot mig.
Ja, det var det jag menade, det blev visst fel länk i mitt inlägg.
Du antydde att jag aldrig bad om ursäkt för mina fel -och med det bevisar jag att jag VISST gör det!
Alltså inte. http://www.aspergerforum.se/post576529.html#p576529
Du behöver inte be mig om ursäkt för att jag inte gjort något du trodde jag gjort.
Jag VET vad jag gjort och inte gjort. Du behöver däremot stå för vad DU själv har GJORT istället.
Det är det jag, och alla andra snackar om. Det vet du också mycket väl, men du undviker som vanligt detta och låtsas som det regnar.
Du kan inte förvänta dig att folk ska sluta jävlas med dig, om du aldrig någonsin står för ditt eget jävelskap. Att detta händer dig nu är ju bara konsekvenserna av hur du behandlat andra, begriper du verkligen inte det Och att många tycker det är hysteriskt underhållande att det händer just dig, det visar ju bara att det är många som du gjort dig ovän med på antingen det ene eller det andre sättet. Jag hejar också på den som nu jävlats med dig, och det blir bara ännu mer underhållande att du tror att det bara skulle vara jag som kan ha gjort det.
Jag hoppas verkligen du går till polisen med alla dina anmälningar, speciellt om jag finns med i dom. Men jag tror knappast du skulle lära dig något av den erfarenheten heller tyvärr.
Fighterbabe skrev:Och med detta inlägg stärks misstankarna ännu mer. Falsk anklagelse eller inte, det återstår att se.
Du visste ju vem det var?
Du bara bluffar för att du tror att du kan skrämma nån. Du har ingen aning om vem det är. Det kasnke inte ens finns nån elak sida om dig. Du tror att alla på internet har en personlig ip-adress som finns i nåt register. Du har inga bilder från träffen och dina poliskompisar gör inga privata tjänster åt dig.
Jag tror att du är van från din uppväxt att få som du vill genom att skrika, bråka, grina, hoppa och skutta till folk tröttnar och ger dig som du vill och därför är det här den enda metod du känner till för att diskutera.
Du tror säkert även att det finns nåt här för dig att vinna om du bara är tillräckligt envis och inte backar ut.