Smartphones har löjligt känsliga displayer
Innan du gör något kan du väl ringa Samsungs Sverigekontor och berätta för dom om din situation och se om dom kan hjälpa dig på något sätt. Inget företag brukar vara omöjligt att ha att göra med. Gjorde det själv för ett halvår sedan med min Nokia som var ny och det fungerade klockrent.
I en nödsituation kan du kanske om din gamla telefon inte fungerar låna en annans gamla telefon och skaffa ett kontantkort som funkar i den. Du vidarekopplar din nuvarande telefon till den du lånat. Har du samma operatör så brukar det ju vara gratis många gånger.
Go for it girl!!!
I en nödsituation kan du kanske om din gamla telefon inte fungerar låna en annans gamla telefon och skaffa ett kontantkort som funkar i den. Du vidarekopplar din nuvarande telefon till den du lånat. Har du samma operatör så brukar det ju vara gratis många gånger.
Go for it girl!!!
Re: Sv: Smartphones har löjligt känsliga displayer
Jag har kontantkort nu. Har aldrig haft något annat. Jag har halebop vänner.
Hur fungerar ett 4G simkort i en 3G mobil? .
Re: Sv: Smartphones har löjligt känsliga displayer
Svar ja.kullan skrev:Jag har kontantkort nu. Har aldrig haft något annat. Jag har halebop vänner.
Det enda speciella med 4g-kort är att de OCKSÅ kan använda 4g-nätet.
Zirre skrev:Svar ja.kullan skrev:Jag har kontantkort nu. Har aldrig haft något annat. Jag har halebop vänner.
Det enda speciella med 4g-kort är att de OCKSÅ kan använda 4g-nätet.
aha! Då vet jag.