Smart bokmärke (analogt)
5 inlägg
• Sida 1 av 1
Smart bokmärke (analogt)
Senast redigerad av barracuber 2011-05-04 23:21:44, redigerad totalt 1 gång.
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
Undrar om inte det försämrar hållbarhetstiden på det som håller ihop bladen.
Verkar otymplig med. Kul design, kan säkert användas som en såndär bokradsände, eller vad det heter. Kollade några sidor som länkades, 300:- var lite dyrt för en träbit som sliter sönder böckerna.
Verkar otymplig med. Kul design, kan säkert användas som en såndär bokradsände, eller vad det heter. Kollade några sidor som länkades, 300:- var lite dyrt för en träbit som sliter sönder böckerna.
Senast redigerad av Parvlon 2011-05-04 23:21:44, redigerad totalt 2 gånger.
Fantastisk idé! Ett par såna kan jag absolut snickra ihop.
Och jag tror inte alls att det påverkar boken så illa, den används ju bara under tiden boken läses, och man byter ju dessutom punkt som den hänger på mellan varje gång.
Och jag tror inte alls att det påverkar boken så illa, den används ju bara under tiden boken läses, och man byter ju dessutom punkt som den hänger på mellan varje gång.
Senast redigerad av IckyFlix 2011-05-04 23:21:50, redigerad totalt 1 gång.
Ser lite svår ut att ha med på tåget
Senast redigerad av aspiemelly 2011-05-04 23:21:50, redigerad totalt 1 gång.
- aspiemelly
- Anslöt: 2008-12-03
Kanske, jag skulle iallfall inte orkat med att hänga upp böcker på den när jag ser vart trycket ligger, sålänge boken inte är specialgjord för såna hänganordningar. Skulle ju kunna hänga tidningar där på iofs,IckyFlix skrev:Fantastisk idé! Ett par såna kan jag absolut snickra ihop.