Slippa AF
7 inlägg
• Sida 1 av 1
Slippa AF
Det ska tydligen finnas någon kod som jag fått som jag ska uppge till AF för att slippa pressen/kraven, osäker på vad exakt. Detta enligt någon i utredningsteamet.
Problemet är att jag måste till AF imorgon bitti för första gången och jag vet inte vilken kod de menar? Hittade bara nån kod som står vid diagnoserna typ F840 står det bland annat vid AS. Är det den?
Tänkte om någon här hade koll på saken
Problemet är att jag måste till AF imorgon bitti för första gången och jag vet inte vilken kod de menar? Hittade bara nån kod som står vid diagnoserna typ F840 står det bland annat vid AS. Är det den?
Tänkte om någon här hade koll på saken
Slippa AF
Skulle tippa på att du är rätt ute där, lämnade över likadana koder till min handläggare på AF så höll han snattran sen, ringde inte ens och påminde om diverse papper, han nöjde sig med att man var ett välfungerande men hopplöst diagnosfall hehe
Kopia på utredningen är till stor hjälp även den, vill du inte dela med dig av allt, ska man kunna få ett sammanfattat utdrag för att slippa dela med sig av kanske känsliga saker som inte angår dom.
Kopia på utredningen är till stor hjälp även den, vill du inte dela med dig av allt, ska man kunna få ett sammanfattat utdrag för att slippa dela med sig av kanske känsliga saker som inte angår dom.
Slippa AF
Här står om AF:s funktionshinderkoder: arbetsformedlingen-och-arbetsformagebedomning-t14371.html, af-s-funktionshinderkoder-t12885.html och ar-du-anstallningsbar-lille-van-eller-ar-du-funktionskodad-t39585.html
Men den är det AF som bestämmer, du behöver väl bara visa upp din diagnos.
Men den är det AF som bestämmer, du behöver väl bara visa upp din diagnos.
Slippa AF
Är din avatar relevant?
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Slippa AF
Relevant till vad?Savanten Svante skrev:Slippa AF
av Savanten Svante » 2014-06-02 11:08:10
Är din avatar relevant?
http://www.aspieforum.se i ständig förändring.
Savanten Svante
Anslöt: 2007-03-13
Slippa AF
Den var cannabispropaganda innan.
- Savanten Svante
- Frivilligt inaktiverad
- Anslöt: 2007-03-13
Återgå till Studier och arbetsliv