Skaffa Windows 10
Skaffa Windows 10
Senaste Windows 10 har släppts nu har uppdaterat min VM
även näst sista testversionen av Windows 11 har släppts igår, sista testversionen kommer på Måndag och stabil release på Tisdag nästa vecka
även näst sista testversionen av Windows 11 har släppts igår, sista testversionen kommer på Måndag och stabil release på Tisdag nästa vecka
Skaffa Windows 10
Ingen av mina laptops godkändes för 11:an, men köpte billiga Pro-nycklar, så jag fick fjärrskrivbord.
11:an får vänta tills den funnits ute ett tag.
11:an får vänta tills den funnits ute ett tag.
Skaffa Windows 10
har också för gammal dator men kör mestadels Arch Linux: https://archlinux.org/ och Windows 10 stödjs fortfarande för folk som vill använda det tills 14:e Oktober 2025
Skaffa Windows 10
och nu har Windows 11 släppts att ladda ner manuellt: https://www.sweclockers.com/nyhet/32903 ... 1-lanserat
Skaffa Windows 10
Oktober 2021 säkerhetsuppdateringarna för Windows 10 släpptes i Tisdags 12:e Oktober
och första Beta versionen av kommande Windows 10 2022 släpps 3:e November 16:00
hädan efter kommer Windows 10 uppdateras med en stor uppdatering varje år fram tills 14:e Oktober 2025 (varje sommar)
medans Windows 11 kommer få en större uppdatering 2/ggr per år (en i början och en i slutet av året) med en ny beta version 4:e November 17:00
och första Beta versionen av kommande Windows 10 2022 släpps 3:e November 16:00
hädan efter kommer Windows 10 uppdateras med en stor uppdatering varje år fram tills 14:e Oktober 2025 (varje sommar)
medans Windows 11 kommer få en större uppdatering 2/ggr per år (en i början och en i slutet av året) med en ny beta version 4:e November 17:00
Skaffa Windows 10
Årets stora Windows 10 uppdatering släpptes igår och har börjat rulla ut automatiskt via Windows Update idag, och nästa års stora Windows 10 uppdatering släpps 17:e November 2023
Skaffa Windows 10
bittin skrev:Årets stora Windows 10 uppdatering släpptes igår och har börjat rulla ut automatiskt via Windows Update idag, och nästa års stora Windows 10 uppdatering släpps 17:e November 2023
Det är väl Windows 11 nu?
När jag köpte min dator i våras så hade den W10 men när jag startade upp den och installerade tillgängliga uppdateringar var det plötsligt W11 på den.
Skaffa Windows 10
Zima33 skrev:bittin skrev:Årets stora Windows 10 uppdatering släpptes igår och har börjat rulla ut automatiskt via Windows Update idag, och nästa års stora Windows 10 uppdatering släpps 17:e November 2023
När jag köpte min dator i våras så hade den W10 men när jag startade upp den och installerade tillgängliga uppdateringar var det plötsligt W11 på den.
Nope båda finns parallelt Windows 10 stöds fortfarande tills 2025 och Windows 11 tills 2030
Skaffa Windows 10
bittin skrev:Zima33 skrev:bittin skrev:Årets stora Windows 10 uppdatering släpptes igår och har börjat rulla ut automatiskt via Windows Update idag, och nästa års stora Windows 10 uppdatering släpps 17:e November 2023
Nope båda finns parallelt Windows 10 stöds fortfarande tills 2025 och Windows 11 tills 2030
Ok!
Skaffa Windows 10
Har släppts 2 out of bands patchar denna månaden 12:e Oktober med buggfixar och 17:e Oktober med säkerhetsfixar