Självkörande taxibilar?
8 inlägg
• Sida 1 av 1
Självkörande taxibilar?
så vad tror ni kommer alla bilar att gå på auto pilot i framtiden och vara själv körande
är detta framtiden med AI bilar och hur säkra är dessa då
Självkörande taxibilar?
När det blir vanligt med självkörande autonoma bilar, så blir det förstås vanligt med självkörande taxibilar och bussar också.
Men ännu är inte säkerheten tillräcklig. Själv tror jag aldrig jag skulle våga kliva in i en självkörande taxi. Och alla taxiförare/bussförare/lastbilsförare, vad ska de jobba med då?
Men ännu är inte säkerheten tillräcklig. Själv tror jag aldrig jag skulle våga kliva in i en självkörande taxi. Och alla taxiförare/bussförare/lastbilsförare, vad ska de jobba med då?
Självkörande taxibilar?
Alien skrev:När det blir vanligt med självkörande autonoma bilar, så blir det förstås vanligt med självkörande taxibilar och bussar också.
om du var tvungen att välja mellan en autonom taxi, eller en taxi med en märkbart påverkad polsk chaufför, vilken valde du då?
Självkörande taxibilar?
antonius skrev:Alien skrev:När det blir vanligt med självkörande autonoma bilar, så blir det förstås vanligt med självkörande taxibilar och bussar också.
om du var tvungen att välja mellan en autonom taxi, eller en taxi med en märkbart påverkad polsk chaufför, vilken valde du då?
jag skulle i alla fall inte vilja åka med en chaufför som är hög och påtänd på amfetamin
jag väljer hellre den själv styrande taxin
Självkörande taxibilar?
antonius skrev:Alien skrev:När det blir vanligt med självkörande autonoma bilar, så blir det förstås vanligt med självkörande taxibilar och bussar också.
Vad har polsk med saken att göra?
Jag skulle inte ta någondera. Ta bussen och komma för sent el inställa allt.
Självkörande taxibilar?
Alien skrev:Vad har polsk med saken att göra?
de är tyvärr kända för att inte vara helt sobra, de kör tills de är helt utmattade med "uppiggande" medel, pga helt vansinniga åkeriägares oordning på arbetstidsregler, dessutom är de inte ensamma
men om du måste välja?, för annars kommer du försent till en operation som räddar livet på hela din familj, typ
Återgå till Intressanta intressen