Sexsnack i chatten :(
Re: Sexsnack i chatten :(
Sheyen skrev:marxisten skrev:Sheyen skrev:Jag har absolut inga problem med att visa folk respekt. De forumister som har träffat mig IRL vet vad jag pratar om.
Det är skillnad på att visa ömsesidig respekt och att slicka bajsfylld röv i all oändlighet utan att få någonting tillbaka.
Jag talar om ömsesidig respekt här. Det jag sa var att du kunde ta första steget så kanske du och kullan kunde ordna upp den här dispyten mellan er någon gång. Om ni inte gör det blir väl ni båda två snart helt avstängda från forumet för då kommer väl konflikten att eskalera.
Varför ska inte hon ta första steget? Varför hoppar du bara på mig och försöker få mig att göra det?
Nån måste ta det första steget, jag tycker du ska göra det för att jag tror det är lättare än att få kullan att göra det.
Sheyen skrev:marxisten skrev:Sheyen skrev:Jag har absolut inga problem med att visa folk respekt. De forumister som har träffat mig IRL vet vad jag pratar om.
Det är skillnad på att visa ömsesidig respekt och att slicka bajsfylld röv i all oändlighet utan att få någonting tillbaka.
Jag talar om ömsesidig respekt här. Det jag sa var att du kunde ta första steget så kanske du och kullan kunde ordna upp den här dispyten mellan er någon gång. Om ni inte gör det blir väl ni båda två snart helt avstängda från forumet för då kommer väl konflikten att eskalera.
Varför ska inte hon ta första steget? Varför hoppar du bara på mig och försöker få mig att göra det?
Läs allt jag skriver. Jag skiter i vem det är som gör det, bara någon gör det, spela roll vem.
Jagers skrev:Nån måste ta det första steget, jag tycker du ska göra det för att jag tror det är lättare än att få kullan att göra det.
då tror du fel.
marxisten skrev:Sheyen skrev:Jag har absolut inga problem med att visa folk respekt. De forumister som har träffat mig IRL vet vad jag pratar om.
Det är ingen ide. Jag har försökt vara kompis med sheyen men hela tiden så hackar hon på mig. Till slut orkar man inte vara snäll och artig längre. Det brister för en. Jag behöver folk som respekterar mig. Inte någon som hackar på mig vad jag än säger.
marxisten skrev:Läs allt jag skriver. Jag skiter i vem det är som gör det, bara någon gör det, spela roll vem.
det är mycket klokare att försöka få till en vapenvila istället för en total kapitulation, speciellt när du knappast försöker få en svag och besegrad att ge sig.
lär dig förhandlingsteknik, grabben.
Jagers skrev:Nån måste ta det första steget, jag tycker du ska göra det för att jag tror det är lättare än att få kullan att göra det.
Så du tycker att jag ska göra det för att det ändå inte är lönt att försöka få kullan att göra det? Vad säger det om saken, tror du? Det betyder alltså att kullan inte är beredd att samarbeta (som vi redan visste) utan tanken är att jag ska huka mig och slicka röv för att ni ska bli nöjda. Glöm det. Jag bad inte om det här. kullan startade en tråd och gnäller friskt och så ska jag vara den som tar första steget? Nej. Hon valde det här själv.
Fenren skrev:marxisten skrev:Läs allt jag skriver. Jag skiter i vem det är som gör det, bara någon gör det, spela roll vem.
det är mycket klokare att försöka få till en vapenvila istället för en total kapitulation, speciellt när du knappast försöker få en svag och besegrad att ge sig.
Aldrig sagt de ska bli vänner, men någon måste väl ta första steget till vapenvila också vilket också inkluderar respekt mot varandra.
Nu är de ju snarare kapprustning är fredsförhandling!
kullan skrev:marxisten skrev:Sheyen skrev:Jag har absolut inga problem med att visa folk respekt. De forumister som har träffat mig IRL vet vad jag pratar om.
Det är ingen ide. Jag har försökt vara kompis med sheyen men hela tiden så hackar hon på mig. Till slut orkar man inte vara snäll och artig längre. Det brister för en. Jag behöver folk som respekterar mig. Inte någon som hackar på mig vad jag än säger.
Det är för fan du som hackar på mig! Låt mig vara och låt mig prata om vad fan jag vill. USCH! Du får det att låta som att jag suktar och längtar efter dig.
marxisten skrev:Fenren skrev:marxisten skrev:Läs allt jag skriver. Jag skiter i vem det är som gör det, bara någon gör det, spela roll vem.
Aldrig sagt de ska bli vänner, men någon måste väl ta första steget till vapenvila också vilket också inkluderar respekt mot varandra.
Nu är de ju snarare kapprustning är fredsförhandling!
och du spär på. du försöker inte få till vapenvila, du försöker få till total kapitulation. klart det spär på kampviljan.
Sheyen skrev:Du får det att låta som att jag suktar och längtar efter dig.
Nu vrider du till det lite väl mycket sheyen. Så sa jag inte alls.
kullan skrev:Sheyen skrev:Du får det att låta som att jag suktar och längtar efter dig.
Nej, det sa jag inte heller. Läs ordentligt.
Sheyen skrev:kullan skrev:Sheyen skrev:Du får det att låta som att jag suktar och längtar efter dig.
Nej, det sa jag inte heller. Läs ordentligt.
Du ser ju vad jag citerat?
kullan skrev:Du ser ju vad jag citerat?
ja, och ingenstans dr står det att sheyen säger att du sa så.
Fenren skrev:kullan skrev:Du ser ju vad jag citerat?
Vad försöker ni göra egentligen? jag vet vad jag sa men det tycks ju inte ni ha uppfattat.
kullan skrev:Fenren skrev:kullan skrev:Du ser ju vad jag citerat?
Vad försöker ni göra egentligen? jag vet vad jag sa men det tycks ju inte ni ha uppfattat.
Lär dig skillnaden mellan "du får det att låta som" och "du säger".
Kan ni båda hackkycklingar sluta att reta upp varandra nu, ni skapar ju dålig stämning på hela forumet för tillfället!
Ni gillar inte varandra, men ni behöver väl inte förvärra det genom att kommentera varandras inlägg och reta upp varandra än mer.
Så kan ni båda sluta skriva till varandra nu helt och hållet.
Ni gillar inte varandra, men ni behöver väl inte förvärra det genom att kommentera varandras inlägg och reta upp varandra än mer.
marxisten skrev:Kan ni båda hackkycklingar sluta att reta upp varandra nu, ni skapar ju dålig stämning på hela forumet för tillfället!
bra! nu börjar du förespråka en vapenvila. mycket troligare att du får gehör för det där.
Sheyen skrev:Lär dig skillnaden mellan "du får det att låta som" och "du säger".
Det vet jag redan så det behöver in gen lära mig.
Angelic Fruitcake skrev:Jag vet att jag är en av dem som folk stör sig på, men srsly, jag tycker sex är ett ämne som är roligt både att diskutera och skämta om. Andra pratar om politik, meningslösa vardagssysslor och kundvagnar. Min lösning är att antingen inte vara aktiv just då eller försöka hitta nåt annat som folk vill prata om. Börjar man censurera ämnen rakt av är man ute på jäkligt djupt vatten. Om nån stör sig på att det pratas för mycket sex får ni väl börja prata om nåt annat och hoppas att det finns nån annan som också tycker det är kul. Jag och Sheyen har hittat ett gemensamt samtalsämne i sex. Då får ni väl hitta ett gemensamt samtalsämne som ni tycker är lika kul.
Om jag inte får prata om sex har jag också en liten lista på saker som jag inte vill läsa i chatten:
- kundvagnar
- när och om man tänker gå och handla
- hur värdelöst livet är och att man aldrig tänker ändra på nåt man gör, bara vara en gnällfitta
- alla ämnen som innehåller sport
- långrandiga referat av diverse politiska artiklar
- allmänt gnällande och bitchande om att folk är dryga
Men inte fan tänker jag kräva det! Jag kan ju alltid se till att jag skriver något intressant själv eller helt enkelt hitta på nåt annat att göra.
Att gnälla är en sport för tråkiga människor som inte har nåt bättre för sig än att ha tråkigt.
Word! Tänk om det fanns lite fler människor som dig på jorden? Vilken bra plats det skulle vara.
Fenren skrev:
bra! nu börjar du förespråka en vapenvila. mycket troligare att du får gehör för det där.
Hoppet är inte så stort är jag rädd.
kullan skrev:Sheyen skrev:Lär dig skillnaden mellan "du får det att låta som" och "du säger".
Det vet jag redan så det behöver in gen lära mig.
Det märktes inte, med tanke på vad du svarade.
animal skrev:Word! Tänk om det fanns lite fler människor som dig på jorden? Vilken bra plats det skulle vara.
Medhåll!
Sheyen och Fenren:
Att ni går nakna hemma hos er är er sak men låt oss på forumet slippa se er nakna på forumet. Nä det finns inga nakenbilder på er men ert prat på forumet får lite samma effekt på somliga av oss medlemmar. Hela gårdagen gick åt att läsa hur många gånger ni gjort " det". Jag vill inte veta när och hur ofta ni gör det. Det vore inte så svårt att låta bli rapportera det åtminstone. Men ni vill kanske få detta till ett sexforum istället för Aspergerforum.
Att ni går nakna hemma hos er är er sak men låt oss på forumet slippa se er nakna på forumet. Nä det finns inga nakenbilder på er men ert prat på forumet får lite samma effekt på somliga av oss medlemmar. Hela gårdagen gick åt att läsa hur många gånger ni gjort " det". Jag vill inte veta när och hur ofta ni gör det. Det vore inte så svårt att låta bli rapportera det åtminstone. Men ni vill kanske få detta till ett sexforum istället för Aspergerforum.
kullan skrev:Sheyen och Fenren:
Nej. Jag vill få prata om vad jag vill. Precis som att du vill prata om vad du vill. Jag klagar inte på det som du pratar om, trots att jag hellre skulle äta en näve hästbajs än ägna mig åt samma sysslor som du gör. Jag accepterar att du inte gör lika kul grejer som jag gör, så du borde också acceptera det.
kullan skrev:Sheyen och Fenren:
det enda jag vill är att du låter sheyen vara. är det jobbigt att läsa, så skit i att göra det. anser du att någon gått över gränsen, anmäl det så tar moderatorerna hand om det.
jag håller inte på och klagar på vad du skriver om, ge fan i att klaga på mig. du kan anmäla det du tycker är för mycket. jag lyssnar till vad moderatorerna har att komma med, men det var ett tag sedan jag slutade lyssna på vad du kommer med, då det allt för ofta har gnällts på småsaker från din sida.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter