Samåkning från Uppsala?
30 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
weasley skrev:Jag vill åka bil. *tjura*
Ja, om man hade en bil så...
Mitt förslag är ändå att vi åker med Swebus till Stockholm och tar pendeltåget till Huddinge!
Tåg till Flemingsberg är säkert smidigt, men då måste man boka ganska snart, och så måste vi vara eniga allihopa och bokad biljett är svårt att ändra. Med Swebus till Stockholm behöver vi inte boka någonting! Tryggt och enkelt!
Jag har åkt så masssoor av gånger, Swebus och pendeltåg mot Huddinge, (har nämligen en kompis som bor i närheten). Jag kan sträckan utan och innan, så du kan fullkomligt slappna av! Jag ser till att du kommer rätt, lita på mig bara!
Senast redigerad av Heliora 2011-05-04 20:41:20, redigerad totalt 1 gång.
Heliora skrev:Med Swebus till Stockholm behöver vi inte boka någonting! Tryggt och enkelt!
Om det gäller Swebus Express så verkar de tyvärr ha tagit bort den trevliga platsgarantin, och man är inte längre garanterad att komma med om man inte har köpt biljett i förväg. Säg den glädje som varar för evigt.
Senast redigerad av Kvasir 2011-05-04 20:41:20, redigerad totalt 1 gång.
Kvasir skrev:Heliora skrev:Med Swebus till Stockholm behöver vi inte boka någonting! Tryggt och enkelt!
Om det gäller Swebus Express så verkar de tyvärr ha tagit bort den trevliga platsgarantin, och man är inte längre garanterad att komma med om man inte har köpt biljett i förväg. Säg den glädje som varar för evigt.
Då får man kanske komma i god tid så man är först i kön. Men visst ja, det är ju ingen kö, starkast tränger sig fram.
Men då får man ta det vanliga tåget i stället, stationen ligger ju nära busshållplatsen.
Senast redigerad av Alien 2011-05-04 20:41:20, redigerad totalt 1 gång.