Saknar chatten
74 inlägg
• Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
Saknar chatten
Meddelande: Chatten är tillfälligt inaktiverad i väntan på tekniska uppdateringar som kommer underlätta moderering och övervakning. Det finns ingen exakt tidpunkt när detta är klart men räkna med att tjänsten i alla fall ligger nere under återstoden av juli månad.
Jag saknar chatten. Nu är det augusti. När kommer chatten tillbaka?
Re: Chatten
Lakrits skrev:Ni kan koppla upp er mot IRC-kanalen som finns. Information finns här.
Jag har redan laddat hem den men jag vill ha forumchatten.
Lakrits skrev:Ni kan koppla upp er mot IRC-kanalen som finns. Information finns här.
Jag vill inte.
Sheyen skrev:Lakrits skrev:Ni kan koppla upp er mot IRC-kanalen som finns. Information finns här.
Jag vill inte.
Det skiter jag högaktningsfullt i. Fast jag sysslar inte heller med sådant trams som IRC.
Moggy skrev:IRC är tråkigt.
Inte i rätt channels!
- Hundralappen
- Anslöt: 2009-01-16
Hundralappen skrev:Moggy skrev:IRC är tråkigt.
Inte i rätt channels!
och vad är rätt channels då?
Lakrits skrev:Sheyen skrev:Lakrits skrev:Ni kan koppla upp er mot IRC-kanalen som finns. Information finns här.
Jag vill inte.
Det skiter jag högaktningsfullt i. Fast jag sysslar inte heller med sådant trams som IRC.
Vadå "inte heller"? Du menar väl inte att jag inte sysslar med IRC? Jag har ju trots allt inte påstått att jag inte gör det.
Sheyen skrev:Vadå "inte heller"? Du menar väl inte att jag inte sysslar med IRC? Jag har ju trots allt inte påstått att jag inte gör det.
Lakrits menar att Lakrits inte håller på med nån chatt. Så tolkar jag han.
Sheyen skrev:Vadå "inte heller"? Du menar väl inte att jag inte sysslar med IRC? Jag har ju trots allt inte påstått att jag inte gör det.
Jag tänkte att en så rar och präktig flicka som du inte skulle ägna sig åt vad Lars Levi Laestadius skulle ha kallat "Satans kafferep".
Lakrits skrev:Sheyen skrev:Vadå "inte heller"? Du menar väl inte att jag inte sysslar med IRC? Jag har ju trots allt inte påstått att jag inte gör det.
Jag tänkte att en så rar och präktig flicka som du inte skulle ägna sig åt vad Lars Levi Laestadius skulle ha kallat "Satans kafferep".
Det var ju vänligt av dig att du tänkte så. Tack.
kullan skrev:@ Lakrits, Så om man är aktiv inom nån chatt så är man ingen " Fiiin" flicka då?
Nej, då är man förtappad.
Lakrits skrev:kullan skrev:@ Lakrits, Så om man är aktiv inom nån chatt så är man ingen " Fiiin" flicka då?
Tack för infon. Då är jag förtappad då.
kullan skrev:Lakrits skrev:kullan skrev:@ Lakrits, Så om man är aktiv inom nån chatt så är man ingen " Fiiin" flicka då?
Tack för infon. Då är jag förtappad då.
Bättre än förstoppad, åtminstone …
IRC-kanalen fungerar perfekt och de som har lite mer erfarenhet av IRC vet att det emellanåt kan vara tokdött där. Like it or not.
Zirre skrev:IRC-kanalen fungerar perfekt och de som har lite mer erfarenhet av IRC vet att det emellanåt kan vara tokdött där. Like it or not.
För min del spelar det ingen roll om det är tokdött där eller ej.
Re: Re: Chatten
Sheyen skrev:Zirre skrev:IRC-kanalen fungerar perfekt och de som har lite mer erfarenhet av IRC vet att det emellanåt kan vara tokdött där. Like it or not.
För min del spelar det ingen roll om det är tokdött där eller ej.
Då vet vi att du troligtvis inte kommer vara där.
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter