Saknar chatten
74 inlägg
• Sida 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Re: Chatten
kullan skrev:Jag har typ slutat va där för det hände ju ingenting.
Tråkigt att du lämnade
Re: Chatten
Zirre skrev:kullan skrev:Jag har typ slutat va där för det hände ju ingenting.
Tråkigt att du lämnade
Jag håller med Moggy. Den är tråkig.
Och jag saknar chatten, har tittat flera gånger och undrar när denna ska komma igång, det blir en helt annan fart med chatten.
( Chatt-maniac )
( Chatt-maniac )
Chrilleb skrev:Och jag saknar chatten, har tittat flera gånger och undrar när denna ska komma igång, det blir en helt annan fart med chatten.
( Chatt-maniac )
Då är vi två
treeman skrev:Tillbaks med chatten!!!!! Give the people what they want!
Mera chatt till folket.
@ Zirre: Är det inget diskussionsforum längre då?
Jag skulle då bli glad över att få tillbaka forumchatten. Och allra gladast skulle jag bli av att få nyttja den oxå.
Tyvärr är det så att de flesta som är på IRC-kanalen numera tycks gå in där utan att sedan göra något som helst aktivt i kanalen. Det är ofta ingen som helst aktivitet men ett antal inloggade användare som verkar ha loggat in för att sedan gå i från sina datorer och göra annat.
Re: Re: Chatten
Kristofer skrev:Tyvärr är det så att de flesta som är på IRC-kanalen numera tycks gå in där utan att sedan göra något som helst aktivt i kanalen. Det är ofta ingen som helst aktivitet men ett antal inloggade användare som verkar ha loggat in för att sedan gå i från sina datorer och göra annat.
Det är så IRC fungerar. Man är där går iväg kommer osv.
Vilket gör IRC tråkigt och det blir tyvärr inte mycket aktiv chatt. Kanalerna liknar loggar där användare noterar valfria saker.
Kristofer skrev:Vilket gör IRC tråkigt och det blir tyvärr inte mycket aktiv chatt. Kanalerna liknar loggar där användare noterar valfria saker.
Jag håller med dig.
Lägg ned det här tjafset nu. Om ni har något konstruktivt att säga om chatten är det fritt fram.
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
------------
Nyttig läsning: Forumregler | Netikett
Jag hoppas att chatten aldrig kommer tillbaka.
- Abbreviation
- Anslöt: 2010-10-15
Abbreviation skrev:Jag hoppas att chatten aldrig kommer tillbaka.
Det är frivilligt att besöka den. Så du drabbas nog inte så hårt när den är tillbaka.
kullan skrev:Abbreviation skrev:Jag hoppas att chatten aldrig kommer tillbaka.
Det är frivilligt att besöka den. Så du drabbas nog inte så hårt när den är tillbaka.
Tydligen drar en chatt hit medlemmar som inte är intresserade av att diskutera, så jo, jag drabbas.
- Abbreviation
- Anslöt: 2010-10-15
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter