Roliga rubriker etc.
Roliga rubriker etc.
Blir väldigt svårt att neka där... det är den misstänkte som är misstänkt! Han kan likagärna erkänna direkt!
Roliga rubriker etc.
Recension på baksidan av pocketbok: "Jag läste boken från pärm till pärm."
Åh. Jaha. Ska vi bli imponerade? BRUKAR man inte läsa böcker från pärm till pärm?
Åh. Jaha. Ska vi bli imponerade? BRUKAR man inte läsa böcker från pärm till pärm?
Roliga rubriker etc.
Ööööh? Är det en hona eller en hane?!
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Roliga rubriker etc.
Det kanske gick att välja vid hämtningen, om valpen är en hane eller en hona? .
Och det står ju "malteser hona"... jag hade ingen aning om att "malteser" är en egenskap
Och det står ju "malteser hona"... jag hade ingen aning om att "malteser" är en egenskap
Roliga rubriker etc.
Ellwoodii är ett namn på en liten enbuske som man kan ha i en kruka inomhus, en så kallad rumsen. En bekant till mig hade köpt en sådan till jul. På kvittot stod det: "RUMSREN ELLWOODII"... Har någon hört talas om rumsrena krukväxter?... eller, för den delen, krukväxter som inte skulle vara rumsrena?
Roliga rubriker etc.
Så länge vi vill hålla oss friska bör vi undvika färgen svart annars finns stor risk att vi blir svartsjuka
Roliga rubriker etc.
Det här känns väl lite "overkill", diametern på ett runt brickbord är 41, så både bredden och längden borde då vaaraaaa...?
Roliga rubriker etc.
I beskrivning av TV-programmet "De okuvliga"...
Hon hjälper utnyttjade arbetare som hugger upp förorenade skepp på Bangladesh stränder och förgiftade arbetare från landets läderindustrier.
Hon hjälper utnyttjade arbetare som hugger upp förorenade skepp på Bangladesh stränder och förgiftade arbetare från landets läderindustrier.
Roliga rubriker etc.
Flinta skrev:Så länge vi vill hålla oss friska bör vi undvika färgen svart annars finns stor risk att vi blir svartsjuka
Roliga rubriker etc.
Well duuh..?
Roliga rubriker etc.
geocache skrev:Puzzle skrev:
Well duuh..?
Ja, när skulle kunden annars få varan levererad...
Amazon har planer... http://www.theverge.com/2014/1/18/53206 ... n-buy-them
Roliga rubriker etc.
Hittade ännu en goddag yxskaft-text, jordnötssmör som kan innehålla jordnötter.. Själv törs jag väl sträcka mig så långt som att det bör innehålla jordnötter eller är jag överoptimistisk?
Roliga rubriker etc.
Gissningsvis finns det en lag som säger att de måste varna och ingen lag som säger att varans namn måste heta "jordnötssmör".Puzzle skrev:Hittade ännu en goddag yxskaft-text, jordnötssmör som kan innehålla jordnötter.. Själv törs jag väl sträcka mig så långt som att det bör innehålla jordnötter eller är jag överoptimistisk?
Roliga rubriker etc.
Det är seriöst farligt att börja läsa varningstexter, det blir lätt ett beroende..
Men här är dom ju åtminstone artiga nog att ha en mindre hjärndöd förklaring till Européer.
EU versionen:
Ät inte och håll undan för barn.
USA versionen:
Endast för utvärtes bruk. Ät inte. Om svalt, ring genast en doktor. Håll undan för barn. Undvik kontakt med ögon och slemhinna. Avsluta omedelbart om du får irritationer eller allergi. Risk för halkning. Glasflaska - kan gå sönder - risk för skärningar om glas går sönder.
Jösses..
Men här är dom ju åtminstone artiga nog att ha en mindre hjärndöd förklaring till Européer.
EU versionen:
USA versionen:
Endast för utvärtes bruk. Ät inte. Om svalt, ring genast en doktor. Håll undan för barn. Undvik kontakt med ögon och slemhinna. Avsluta omedelbart om du får irritationer eller allergi. Risk för halkning. Glasflaska - kan gå sönder - risk för skärningar om glas går sönder.
Jösses..
Roliga rubriker etc.
Det finns skitjobbiga varningstexter. Vet en varningstext på våffeljärn att man inte skulle nedsänka i vatten och videospelare som man inte fick ha ute i regnet.
Man orkar nästan inte skratta längre.
Man orkar nästan inte skratta längre.
Roliga rubriker etc.
På någon sorts Stålmannendräkt för barn stod det i den engelska varningstexten att man inte kunde flyga på riktigt i den.
På strykjärn: Stryk inte kläderna medan de bärs.
Sedan undrar jag om det finns nissar som verkligen försökt använda hårtork i duschen. (Det kanske FANNS sådana nissar tills de provade?)
På strykjärn: Stryk inte kläderna medan de bärs.
Sedan undrar jag om det finns nissar som verkligen försökt använda hårtork i duschen. (Det kanske FANNS sådana nissar tills de provade?)
Roliga rubriker etc.
HahahaPuzzle skrev:
Det här känns väl lite "overkill", diametern på ett runt brickbord är 41, så både bredden och längden borde då vaaraaaa...?
Roliga rubriker etc.
Puzzle skrev:Det är seriöst farligt att börja läsa varningstexter, det blir lätt ett beroende..
EU versionen:
USA versionen:
Jösses..
Jag vet inte om det är en vandrings myt eller är sant, men ryktet säger att du kan bli stämd för vad som helst i USA, så dessa varningstexter är till för att dom inte ska bli stämda utav något spån som gör något utav dom där sakerna.
Roliga rubriker etc.
Har ett paket med "Skotsk rökt lax".
I en ruta står:
Allergener: innehåller fisk.
I en ruta står:
Allergener: innehåller fisk.
Roliga rubriker etc.
Puzzle skrev:Det är seriöst farligt att börja läsa varningstexter, det blir lätt ett beroende..
EU versionen:
USA versionen:
Jösses..
Ja, precis!