Rent Windows 7 - utan förinstallerade program? 6 stegs guide
27 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Problemet låg i partitionerna av SSD-disken. Enkelt sagt så var alla partitioner av SSD:n inte borttagna och således var disken inte fullständigt formaterad och tom på Windows 8 filer. När partitionerna blev raderade så gick installationen igenom.
Nu har jag ordnat sakerna, förhoppningsvis kommer saker flyta på och förbli fungerande.
Men vi lever osäkert med windows.
Kan även meddela det att har man w8 så måste det vara professional versionen för att man ska kunna nedgradera till w7 professional.
Fastnade lite på alla partitioner där, men det var bara att gå på avancerat där och ta bort alla delarna sen vare bara köra på i princip.
Vill tacka alla för hjälpen, särskilt marxisten.
Ni skulle kunna starta en egen datasupport.
Mvh
En glad Vanilj.
Men vi lever osäkert med windows.
Kan även meddela det att har man w8 så måste det vara professional versionen för att man ska kunna nedgradera till w7 professional.
Fastnade lite på alla partitioner där, men det var bara att gå på avancerat där och ta bort alla delarna sen vare bara köra på i princip.
Vill tacka alla för hjälpen, särskilt marxisten.
Mvh
En glad Vanilj.
- Vaniljflickan
- Anslöt: 2011-02-01
Vaniljflickan skrev: Vill tacka alla för hjälpen, särskilt marxisten.
Mvh
En glad Vanilj.
Tack själv!
Jag är även jag glad. Dels för att det är väldigt trevligt att hjälpa personer som faktiskt visar tacksamhet för hjälpen man ger, och dels för att det fungerade till slut!
Ifall det är några fler problem är det bara att höra av sig.