Redigeringsproblem

Foruminformation postas här. Förslag och kritik är också välkommet.

Moderatorer: Alien, atoms

Redigeringsproblem

Inläggav Debbido » 2011-04-10 21:28:18

Hej!

Igår gick det illa när jag skrev. Har jag attacker på min dator eller på forumet? Vid redigeringen hoppade jag iväg vart som helst, fick leta upp ordet igen, det försvann, jag skrev i blindo, kom tillbaks och - med lite tur - så var ordet nu rätt stavat, men jag helt utmattad. Vilken karusell!

Jag klickade in en gubbe. Den landad på slutet, tillsammans med den där gubben som säger: SPAM-varning! Huu vad rädd jag blev. :shock:

Så, var sitter problemen? Och - var finns "bifoga bild" eller kommer den sedan?

Det jag just nu skrivit verkade funka bra. Hmm. Jag har inte bytt lösenord. Vet inte hur man gör. Förresten kom det upp förslag på samtliga signaturer jag använder på olika sajter. Så, om detta är fallet. Jag är grundligt känd: Varför ändra lösenordet?

Tacksam för svar!
Debbido

Anslöt: 2007-09-24

Re: Redigeringsproblem

Inläggav Debbido » 2011-04-10 23:01:48

Först gick det bra ikväll, men efter ett tag började allting rulla, försvinna och bråka. Jag ville bara ge upp. Kan ju inte skriva ett inlägg 10 ggr. Man ger upp. Det är när jag ändrar färg, format etc som problemen börjar.
Debbido

Anslöt: 2007-09-24

Re: Redigeringsproblem

Inläggav ufo » 2011-04-10 23:10:24

Debbido skrev:Varför ändra lösenordet?
I slutet på mars månad blev detta forum hackat, och våra lösenord kan vara på drift.
Risken är att någon loggar in på ditt konto och ställer till med oreda.
Om du har samma lösenord här som på andra sajter finns det risk att hackarna kopplar samman ditt konto här med konton på andra sajter och testar samma lösenord där som du har här.

Med andra ord, byt lösenord här och på de sajter som du har samma lösen som här.

Debbido skrev:Först gick det bra ikväll, men efter ett tag började allting rulla, försvinna och bråka. Jag ville bara ge upp. Kan ju inte skriva ett inlägg 10 ggr. Man ger upp. Det är när jag ändrar färg, format etc som problemen börjar.
Använder du IE som webbläsare?
ufo

Anslöt: 2007-06-23

Återgå till Regler, nyheter och synpunkter

Logga in