Problem med webläsarna
3 inlägg
• Sida 1 av 1
Problem med webläsarna
IE8 är trög när man kör på rullsiten och tex. ska läsa en text tex. nyheter. Varför?
IE8 markerar inte felstavde ord med röd text under det felstavade ordet. Varför?
Firfox har låst och ber mig avsluta pågående innan jag kan öppna webäsaren men allt är stängt när jag vill öppna den. (Omstart av datorn hjälper men det är tidsödande varenda gång.)
Smilysen hamnar inte där markören står dvs. sist om markören står sist i stycket. Det sker i Firefox. Varför?
IE8 markerar inte felstavde ord med röd text under det felstavade ordet. Varför?
Firfox har låst och ber mig avsluta pågående innan jag kan öppna webäsaren men allt är stängt när jag vill öppna den. (Omstart av datorn hjälper men det är tidsödande varenda gång.)
Smilysen hamnar inte där markören står dvs. sist om markören står sist i stycket. Det sker i Firefox. Varför?
Senast redigerad av sommar 2011-05-04 20:54:45, redigerad totalt 1 gång.
Re: Problem med webläsarna
sommar skrev:IE8 är trög när man kör på rullsiten och tex. ska läsa en text tex. nyheter. Varför?
Antar att kör du Windows ?
Vad gäller Firefox -frågan: tryck CTRL-Shift-Escape samtidigt, välj processer, leta upp FF och klicka på avsluta process. På frågorna "Varför" som gällde IE8: IE8 är enkelt enkelt en sämre webbläsare än FF . En simpel härmapa på FF, Safari och Opera...
Senast redigerad av lar66 2011-05-04 20:54:45, redigerad totalt 1 gång.
Hej!
Opera är bra. Mycket bättre än Internt Explorer i alla fall. Det hänger sig mindre än IE, och om man skriver något och råkar trycka på en bakåtpil eller framåtpil finns texten kvar om man går tillbaka.
Hälsningar
Lilla Gumman
Opera är bra. Mycket bättre än Internt Explorer i alla fall. Det hänger sig mindre än IE, och om man skriver något och råkar trycka på en bakåtpil eller framåtpil finns texten kvar om man går tillbaka.
Hälsningar
Lilla Gumman
- Lilla Gumman
- Anslöt: 2007-08-01