Söker nya vänner för hundpromenader i Ekerö-trakten
11 inlägg
• Sida 1 av 1
Söker nya vänner för hundpromenader i Ekerö-trakten
Tycker helgkvällarna är urtrista,söker därför nya vänner bor på Ekerö men tar mig gärna till stan,är en kvinna på 38 år har hund o katt så vill även gärna träffa andra hundägare att gå ut o gå med
Moderator Alien: Ändrade rubriken något.
Moderator Alien: Ändrade rubriken något.
- pricken169
- Anslöt: 2012-06-30
söker nya vänner gärna hundägare
Skulle kunna låna mina föräldrars tik, om man får den på bussen och tunnelbanan. Den är snart 13 och har nog aldrig åkt förut.
- Freddy Dreadful
- Anslöt: 2010-09-13
Synd att du bor så långt iväg! Jag skulle gärna vilja ha en "hundvän".
Vad tråkigt för dig,hoppas du snart blir bättre trevlig helg
- pricken169
Vore kul Freddy,var bor du? självklart får man ta med hunden på buss o tunnelbana
- pricken169
Jag bor i Tyresö. Jag tänkte mer på om hunden vågar, men jag kan ta en provtur ett par hållplatser först.
- Freddy Dreadful
Ok,det blir bra,var skulle det passa att ses o när? Tittar in här några gånger om dagen lämnar mitt nr ***Borttaget***
Moderator atoms - tog bort ett par uppgifter; se detta inlägg för en närmare förklaring.
Moderator atoms - tog bort ett par uppgifter; se detta inlägg för en närmare förklaring.
- pricken169
Hej ***Borttaget***! Om du vill ses på helgen, är näst-nästa (20-21/4) den närmaste jag kan. En promenad på Djurgården skulle vara trevligt!pricken169 skrev:Ok,det blir bra,var skulle det passa att ses o när? Tittar in här några gånger om dagen lämnar mitt nr ***Borttaget***
Moderator atoms - tog bort ett par uppgifter.
- Freddy Dreadful
Låter bra,söndagen den 21 passar jättebra,på lördagen ska jag på en fest som är hos en kille från Aspbergerforum,du har mitt nummer messa gärna så jag får ditt ha en trevlig kväll-Gabriella
- pricken169
Går det bra att en hörselskadad kvinna som även har Asperger kan hänga med i hundpromenaderna? Eller blir det jobbigt? Eftersom jag hör dåligt och använder hörapparat så tittar jag intensivt på ansikten för att kunna se läpparna. Det är läpparna som hjälper mig att skilja orden vad ni säger.
- midnattsol70
- Ny medlem
- Anslöt: 2013-03-08