Orättvisa av moderator
58 inlägg
• Sida 2 av 3 • 1, 2, 3
Moderator:
Exakt detta var vad Inger skrev:
Alltså kommenterade Inger inte fallet med Dunderbar. Hon hade helt enkelt inte tillräckligt mycket fakta. Hon var inte informerad.
Då svarar du, sommar, med:
Vilket är en antydan att Inger skulle haft något illasinnat syfte med att försöka informera dej om de saker Inger kände till.
sommar, du måste försöka se till att informera dej om vad folk skriver och hur forumreglerna ser ut innan du anklagar någon för påhopp och orättvisor.
Exakt detta var vad Inger skrev:
Hur det var med Dunderbar känner jag inte till
Alltså kommenterade Inger inte fallet med Dunderbar. Hon hade helt enkelt inte tillräckligt mycket fakta. Hon var inte informerad.
Då svarar du, sommar, med:
sommar skrev:Ang. Dunderbar orkar du inte läsa, nä. Där ser man.
Alltså du giter inte läsa allt, men ger dig ändå på mig.
Vilket är en antydan att Inger skulle haft något illasinnat syfte med att försöka informera dej om de saker Inger kände till.
sommar, du måste försöka se till att informera dej om vad folk skriver och hur forumreglerna ser ut innan du anklagar någon för påhopp och orättvisor.
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 14:07:45, redigerad totalt 1 gång.
sommar skrev:Snälla, låt bli. När två personer tjafsar är det lättast om de själva reder ut det. Annars blir det ännu lättare en höna av en fjäder. Inger kan säkerligen svara för sig själv.
Jag för min del uppskattar att i alla fall att få veta att någon utomstående person uppfattade mitt inlägg såsom jag menade det.
Jag har inte angripit dig, Sommar, jag bara försvarade weasley mot vad jag ansåg vara ett orättvist påhopp, genom att presentera relevanta fakta i just Rdos-affären - som jag råkade vara väl bättre insatt i.
Den enda som angripit någon/några här är du. Tydligen tål du inte att man inte håller med dig utan reagerar med överdriven aggression när du inte får medhåll i dina angrepp.
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 14:07:45, redigerad totalt 2 gånger.
Inger skrev:sommar skrev:Snälla, låt bli. När två personer tjafsar är det lättast om de själva reder ut det. Annars blir det ännu lättare en höna av en fjäder. Inger kan säkerligen svara för sig själv.
Jag för min del uppskattar att i alla fall att få veta att någon utomstående person uppfattade mitt inlägg såsom jag menade det.
Jag har inte angripit dig, Sommar, jag bara försvarade weasley mot vad jag ansåg vara ett orättvist påhopp, genom att presentera relevanta fakta i just Rdos-affären - som jag råkade vara väl bättre insatt i.
Den enda som angripit någon/några här är du. Tydligen tål du inte att man inte håller med dig utan reagerar med överdriven aggression.
Ok. Då vet jag att du tycker det!
Hurvida du angripit mig eller inte kan jag bäst känna. Man får visst lov att säga emot mig, men taskiga och/eller felaktiga påhopp tar jag INTE emot.
Senast redigerad av sommar 2011-05-04 14:07:45, redigerad totalt 1 gång.
Jag har bara presenterat dig med korrekta fakta i Rdos-fallet. Hur du får det till "taskigt/felaktigt påhopp" är verkligen märkligt.
Kanske vi bör låta en moderator avgöra? Nån annan än weasley då.
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 14:07:45, redigerad totalt 1 gång.
Inger skrev:Jag har bara presenterat dig med korrekta fakta i Rdos-fallet. Hur du får det till "taskigt/felaktigt påhopp" är verkligen märkligt.
Jag menar att du hoppade på mig ang vad jagf skrivet till Weasley, vilket du kan sk*ta i.
Den korekta faktan hade jag redan om du läst ordentligt från början, vilket du inte gjorde. Vilket gjorde mig ytterligare irriterad.
Moderator:
Jag väntar fortfarande på dina kommentarer. Ville bara säga det.
Eftersom detta är din tråd är det ju du som bestämmer vad som är OT och inte. Det är ju skillnaden mellan den här tråden och den som FB startade.
Eftersom detta är din tråd är det ju du som bestämmer vad som är OT och inte. Det är ju skillnaden mellan den här tråden och den som FB startade.
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 14:07:45, redigerad totalt 1 gång.
weasley skrev:Moderator:
De har du fått för typ en timme sedan. Du glömmer visst läsa lite här & där. Inte konstigt att det då blir konstigt med mo.skapet ibland.
sommar skrev:Jag menar att du hoppade på mig ang vad jagf skrivet till Weasley,
Men jag gjorde ju inte det. Jag bara skrev att jag ansåg det vara ogrundade anklagelser.
vilket du kan sk*ta i.
Ja, det kan jag väl, men jag har lika stor rätt att yttra mig som nån annan och nu råkade jag ju vara insatt i just detta med Rdos och vem det var som stod för moderationen i hans fall.
Den korekta faktan hade jag redan om du läst ordentligt från början, vilket du inte gjorde.
Jag har läst hela denna tråd. Och du har ju upprepat flera gånger att du inte var så insatt i just detta. Alltså hade du inte alla fakta.
Vilket gjorde mig ytterligare irriterad.
Ja, du tycks bli väldigt irriterad när någon har synpunkter på dina angrepp på andra. Men du har inte rätt att ta ut din irritation på forummedlemmar, det strider mot forumreglerna (utom i NFD).
Nu har jag i alla fall sagt vad jag ville ha sagt och tänker rapportera ditt uppförande i den här tråden eftersom du fortsätter vara så aggressiv och otrevlig så får väl Titti eller JOR avgöra, för deras omdöme har du ju skrivit att du litar på.
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 14:07:45, redigerad totalt 1 gång.
Inger skrev:sommar skrev:Jag menar att du hoppade på mig ang vad jagf skrivet till Weasley,
Men jag gjorde ju inte det. Jag bara skrev att jag ansåg det vara ogrundade anklagelser.vilket du kan sk*ta i.
Ja, det kan jag väl, men jag har lika stor rätt att yttra mig som nån annan och nu råkade jag ju vara insatt i just detta med Rdos och vem det var som stod för moderationen i hans fall.Den korekta faktan hade jag redan om du läst ordentligt från början, vilket du inte gjorde.
Jag har läst hela denna tråd. Och du har ju upprepat flera gånger att du inte var så insatt i just detta. Alltså hade du inte alla fakta.Vilket gjorde mig ytterligare irriterad.
Ja, du tycks bli väldigt irriterad när någon har synpunkter på dina angrepp på andra. Men du har inte rätt att ta ut din irritation på forummedlemmar, det strider mot forumreglerna (utom i NFD).
Nu har jag i alla fall sagt vad jag ville ha sagt och tänker rapportera ditt uppförande i den här tråden eftersom du fortsätter vara så aggressiv och otrevlig så får väl Titti eller JOR avgöra, för deras omdöme har du ju skrivit att du litar på.
Det är ynkligt att inte klara mer. Du började själv. Och det är Titti o. Barracuber jag litar på, vilket jag skrivit på flera ställen. Jag kommer ge dem mitt omdöme om dig, då de kontaktar mig. "Gå o. bada" är ett väldigt oskyldigt uttryck, men är man känslig så är man.. Fast då ska man inte debattera!
Senast redigerad av sommar 2011-05-04 14:07:48, redigerad totalt 1 gång.
"Ynklig" är kristallklart personangrepp. "Klarar" också. (Jag hade bara tänkt att gå och lägga mig för jag har varit vaken hela natten.)
Jag började inte. DU började komma med anklagelser mot weasley och jag gav dig korrekta fakta så att du skulle ha något annat än misstolkningar och "aningar" att basera din uppfattning på.
Barracuber stämmer, där mindes jag fel.
Edit: Notera att detta INTE är NFD. Där är det fritt fram att vara hur otrevlig som helst, men inte i övriga forumet. Det är inte min "känslighet" det är fel på utan din omotiverade aggressivitet som inte hör hemma på ett forum.
Jag började inte. DU började komma med anklagelser mot weasley och jag gav dig korrekta fakta så att du skulle ha något annat än misstolkningar och "aningar" att basera din uppfattning på.
Edit: Notera att detta INTE är NFD. Där är det fritt fram att vara hur otrevlig som helst, men inte i övriga forumet. Det är inte min "känslighet" det är fel på utan din omotiverade aggressivitet som inte hör hemma på ett forum.
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 14:07:48, redigerad totalt 1 gång.
Moderator:
Jaha. Jag hade väntat mej en kommentar som visar att du läst och förstått det jag skrev som svar till dej. En kommentar som visar att du inte glömmer att läsa lite här och där.
sommar skrev:weasley skrev:Moderator:
De har du fått för typ en timme sedan. Du glömmer visst läsa lite här & där. :( Inte konstigt att det då blir konstigt med mo.skapet ibland.
Jaha. Jag hade väntat mej en kommentar som visar att du läst och förstått det jag skrev som svar till dej. En kommentar som visar att du inte glömmer att läsa lite här och där.
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 14:07:48, redigerad totalt 1 gång.
Inger skrev:"Ynklig" är kristallklart personangrepp. "Klarar" också. (Jag hade bara tänkt att gå och lägga mig för jag har varit vaken hela natten.)
Du började för du kan sk*ta i vad jag skriver ang. Weasley. Hon svarar gott & väl för sig själv..
Re: Orättvisa
weasley skrev:Moderator:sommar skrev:1) Din orättvisa gentemot Dunderbar o. även mot mig i NFD. - (1:a)pooltråden. Du svarade inte på mitt Pm en gång.
Du baserar alltså dina synnerligen tveksamma uttalanden om mej som moderator på
a) att jag gav Dunderbar en tillsägelse (OBS! inte en varning! STOR skillnad!) när han kallade en medforumist för mytoman.
b) att jag en gång för länge sedan inte svarade på ett PM, när jag redan förklarat att jag inte prioriterar att svara på PM om enkla modereringar såsom radering av inlägg etc.
sommar skrev:2) Man sk*ter inte bara i folks Pm. utan att förklara varför o. man är rättvis då man reder ut saker.
Jag skiter inte i PM. Jag utför den enklare modereringen. Jag har förklarat varför jag inte prioriterar att svara på PM rörande enkla modereringar. Jag har också förklarat varför jag gav Dunderbar en tillsägelse i fallet med mytomandiskussionen. Har du läst den förklaringen? Om du inte har gjort det så gör det. I annat fall är du oinformerad.sommar skrev:3) Dunderbarfallet o. i början i tjafset mellan mig o. FB. Det blev bättre i natt.
4) Som moderator. Ang. NFD. tog jag fel, vilket jag har rättat upp.
4a) Se punkt 1
4b) I (1:a) pooltråden i NFD. Hade du varit mo. där hade det varit ännu värre.
Jag tycker du ska fundera själv över ditt agerande i pooltråden - när FB startade den var den med avsikten att rösta om en pool eller en studsmatta. Ditt första inlägg öppnade med att ifrågasätta FBs ekonomi, för att sedan inte diskutera trådämnet alls. I rättvisans namn så var det inte bara du som diskuterade något helt annat än trådämnet, det håller jag med om.
Att jag som privatperson då gör ett inlägg där jag vill ha stopp på detta misstroende gentemot FBs ekonomiska ställning är på intet sätt orättvist. Även i NFD bör man åtminstone hålla sej till trådämnet, vilket inte var fallet här.
Ang. Dunderbar har jag medgett att han gjorde fel ang. mytoman, men Kvasir skrev ngt. väldigt taskigt mot honom INNAN det där Tahlia skrev till Kvasir att det var taskigt. De sas inget om det senare av någon merrän att jag som delvis försvarade honom eftersom han stod ensam mot flera som jag gör nu. Den ende som just nu behandlar mig delvis sschysst är Kvasir o. de som inte deltagit lämnar jag utanför. De är oskyldiga o. har valt att inte delta eller har helt enkelt inte sett det.
Ang. Pm har du lång efter förklarat , men tycker ännu det är fel av dig att göra så.
Ang. pooltråden står jag fast vid vad jag skrivet liksom för övrigt! Förutom att jag hade fel om mo. i NFD, men detta skriver jag nu för SISTA gången att jag rättat upp o. erkänt mitt misstag.
Nu får du försöka komma ihåg från gång till gång för fler svar från mig får du inte Jag har förklarat förut. Har tappat räkningen på vilken gång i ordningen det är nu.
sommar skrev:Du började för du kan sk*ta i vad jag skriver ang. Weasley. Hon svarar gott & väl för sig själv..
Kan du vara snäll och sluta svära och fräsa åt mig? Jag har förstått att du tycker att jag inte borde lagt mig i, och kanske jag borde ha låtit bli, men jag har lika stor rätt som någon annan att yttra mig om jag vill på ett öppet forum, och tydligen så hade du ändå användning av den information jag gav?
Jag vill dig inget illa, Sommar. Vem som helst kan missta sig, jag också. Inte lätt att hålla reda på alla detaljer ur allt man läser och inte läser. Hoppas att i alla fall en del missuppfattningar är utklarade nu.
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 14:07:48, redigerad totalt 1 gång.
Moderator:
Om du nu är så mån om att saker ska vara rättvisa, bör du då inte informera dej om de forumregler som säger att man kan anmäla inlägg genom att trycka på utropstecknet vid inlägget?
Hade du gjort det så hade det naturligtvis uppmärksammats eventuella andra påhopp. Du som är en så klok och sansad person förstår ju att man inte alltid läser allt precis som det är avsett, eller hur?
Så, det du tycker jag gjorde orättvist var egentligen ingenting, inte sant? Du erkänner ju att Dunderbar gjorde fel angående mytomanen, något jag också gav honom en tillsägelse för. Alltså agerade jag korrekt i den situationen, eller hur?
Hade det tillmäle jag nu uppenbarligen missade verkligen varit så flagrant, så borde du, som den samvetsgranna forumsmedlem du är, anmält detta genom rapporteringssystemet så hade naturligtvis en moderator ingripit!
Någon sådan rapportering har dock inte förekommit.
Här tror jag du har lite för höga krav. Innan det nya rapporteringssystemet tillkom, fick man dagligen rapporter om dubbelposter och felstavningar. Jag är helt övertygad om att du kan förstå att eftersom vi modererar här som ideell verksamhet och på vår fritid så är det inte görligt att svara på allt som har med sådana enkla saker att göra.
Bra att du inser att jag får vara privatperson också på det här forumet! Det du har problem med är uppenbarligen att du trodde
1) att jag var moderator
2) att jag vände mej explicit till dej när jag skrev mitt första inlägg i tråden
Punkt ett har vi ju avklarat, nu när du blivit medveten om att man enkelt kan se och ta reda på vem som modererar var.
Punkt två kan du själv informera dej om genom att läsa mitt första inlägg igen, så ser du att jag uttryckte en generell åsikt. Det kan hända att du inte delar den åsikten, men som du själv har sagt upprepade gånger så förekom diskussionen i NFD där man alltså får uttrycka sina åsikter på ett mer bryskt sätt än i övriga forumet.
Att du tolkade det som att jag vände mej uttryckligen till dej är tydligt, och väldigt beklagligt. Jag förklarade sedan för dej skillnaden mellan att uttrycka en generell åsikt och att vända sej till någon särskild. Efter att jag informerat dej om hur denna skillnad ser ut, hoppas jag att du i framtiden kan skilja på dessa saker.
Om du nu är så mån om att saker ska vara rättvisa, bör du då inte informera dej om de forumregler som säger att man kan anmäla inlägg genom att trycka på utropstecknet vid inlägget?
Hade du gjort det så hade det naturligtvis uppmärksammats eventuella andra påhopp. Du som är en så klok och sansad person förstår ju att man inte alltid läser allt precis som det är avsett, eller hur?
Så, det du tycker jag gjorde orättvist var egentligen ingenting, inte sant? Du erkänner ju att Dunderbar gjorde fel angående mytomanen, något jag också gav honom en tillsägelse för. Alltså agerade jag korrekt i den situationen, eller hur?
Hade det tillmäle jag nu uppenbarligen missade verkligen varit så flagrant, så borde du, som den samvetsgranna forumsmedlem du är, anmält detta genom rapporteringssystemet så hade naturligtvis en moderator ingripit!
Någon sådan rapportering har dock inte förekommit.
sommar skrev:Ang. Pm har du lång efter förklarat , men tycker ännu det är fel av dig att göra så.
Här tror jag du har lite för höga krav. Innan det nya rapporteringssystemet tillkom, fick man dagligen rapporter om dubbelposter och felstavningar. Jag är helt övertygad om att du kan förstå att eftersom vi modererar här som ideell verksamhet och på vår fritid så är det inte görligt att svara på allt som har med sådana enkla saker att göra.
sommar skrev:Ang. pooltråden står jag fast vid vad jag skrivet liksom för övrigt! Förutom att jag hade fel om mo. i NFD, men detta skriver jag nu för SISTA gången att jag rättat upp o. erkänt mitt misstag.
Bra att du inser att jag får vara privatperson också på det här forumet! Det du har problem med är uppenbarligen att du trodde
1) att jag var moderator
2) att jag vände mej explicit till dej när jag skrev mitt första inlägg i tråden
Punkt ett har vi ju avklarat, nu när du blivit medveten om att man enkelt kan se och ta reda på vem som modererar var.
Punkt två kan du själv informera dej om genom att läsa mitt första inlägg igen, så ser du att jag uttryckte en generell åsikt. Det kan hända att du inte delar den åsikten, men som du själv har sagt upprepade gånger så förekom diskussionen i NFD där man alltså får uttrycka sina åsikter på ett mer bryskt sätt än i övriga forumet.
Att du tolkade det som att jag vände mej uttryckligen till dej är tydligt, och väldigt beklagligt. Jag förklarade sedan för dej skillnaden mellan att uttrycka en generell åsikt och att vända sej till någon särskild. Efter att jag informerat dej om hur denna skillnad ser ut, hoppas jag att du i framtiden kan skilja på dessa saker.
Senast redigerad av weasley 2011-05-04 14:07:48, redigerad totalt 1 gång.
weasley skrev:Moderator:sommar skrev:Dunderbar har jag medgett att han gjorde fel ang. mytoman, men Kvasir skrev ngt. väldigt taskigt mot honom INNAN det där Tahlia skrev till Kvasir att det var taskigt.
Någon sådan rapportering har dock inte förekommit.sommar skrev:Ang. Pm har du lång efter förklarat , men tycker ännu det är fel av dig att göra så.
Här tror jag du har lite för höga krav. Innan det nya rapporteringssystemet tillkom, fick man dagligen rapporter om dubbelposter och felstavningar. Jag är helt övertygad om att du kan förstå att eftersom vi modererar här som ideell verksamhet och på vår fritid så är det inte görligt att svara på allt som har med sådana enkla saker att göra.sommar skrev:Ang. pooltråden står jag fast vid vad jag skrivet liksom för övrigt! Förutom att jag hade fel om mo. i NFD, men detta skriver jag nu för SISTA gången att jag rättat upp o. erkänt mitt misstag.
1) att jag var moderator
Svar? Jag orkar inte längre kämpa för att du ska förstå, men vi har ännu delade meningar i vissa saker, speciellt ang. Dunderbar då han blev taskig anklagad av Kvasir o. ska man reda ut får man kolla ALLT OAVSETT RAPPORTER ELLER INTE.
Jag är glad att forumet har fler moderatorer..
Sommar, måste du hålla på och referera till mig och Dunderbarfallet hela tiden? Om du inte absolut vill börja diskutera det fallet igen så var snäll och sluta med det. Det var du, och kanske några få personer, som ansåg att jag var taskig. Det gör det inte till någon sanning, vilket du får det att låta som. Själv avstår jag från att ha någon åsikt om mitt eget agerande eftersom vi har diskuterat det hela tidigare, i samband med händelsen.
Senast redigerad av Kvasir 2011-05-04 14:07:48, redigerad totalt 1 gång.
Kvasir skrev:Sommar, måste du hålla på och referera till mig och Dunderbarfallet hela tiden? Om du inte absolut vill börja diskutera det fallet igen så var snäll och sluta med det. Det var du, och kanske några få personer, som ansåg att jag var taskig. Det gör det inte till någon sanning, vilket du får det att låta som. Själv avstår jag från att ha någon åsikt om mitt eget agerande eftersom vi har diskuterat det hela tidigare, i samband med händelsen.
Jag har valt att göra det då jag disk. med Weasley för att få fram rätt fakta o. det var hon som bad om info flera ggr. för att hon tydligen inte läste o. mindes all info. Jag har även omnämt dig positivt flera ggr. Har du missat det? Så taskig har jag inte varit mot dig, men ärlig! Kan dock förstå att det blev tjatigt för dig, men det är det ibland för mig när du vill ha dina förklaringar. Jag disk. gärna med dig men då ska det vara ärlig & schysst, vilket du i vanliga fall klarar bra, tycker jag.
Jag har redan satt stopp i att omnämna detta mer!
Dunderbar-fallet har en hel massa relevans för vad som hänt här. Det är ytterligare ett exempel på att en person som inte delat Kvasir & gängets syn på saker och ting blivit mobbad och i princip utslängd.
När Inger så tvärsäkert påstår att Titti haft hand om "mitt fall" så skulle jag nog inte vara lika tvärsäker. Jag får för mig att det finns ett visst sammarbete mellan moderatorer.
Och det kliar fortfarande i fingrarna att presentera alla de personangrepp som kommit från Weasleys sida emot mig. Om dessa skett i rollen som moderator eller som privatperson spelar mindre roll. Jag får för mig att en moderator borde ha bra mycket högre ribba i förhållande till direkta brott emot forumregler än en privatperson, oavsett i vilken roll de yttrar dem.
När Inger så tvärsäkert påstår att Titti haft hand om "mitt fall" så skulle jag nog inte vara lika tvärsäker. Jag får för mig att det finns ett visst sammarbete mellan moderatorer.
Och det kliar fortfarande i fingrarna att presentera alla de personangrepp som kommit från Weasleys sida emot mig. Om dessa skett i rollen som moderator eller som privatperson spelar mindre roll. Jag får för mig att en moderator borde ha bra mycket högre ribba i förhållande till direkta brott emot forumregler än en privatperson, oavsett i vilken roll de yttrar dem.
Senast redigerad av rdos 2011-05-04 14:07:48, redigerad totalt 1 gång.
Inger skrev:Att weasley som privatperson har åsikter om Rdos teorier har inget att göra med hur hon agerar som moderator.
Du menar som om man är polis så får man gå omkring och slå ned folk bara man gör ett bra jobb i övrigt?
Senast redigerad av rdos 2011-05-04 14:07:48, redigerad totalt 1 gång.
sommar skrev:
Jag har valt att göra det då jag disk. med Weasley för att få fram rätt fakta o. det var hon som bad om info flera ggr. för att hon tydligen inte läste o. mindes all info. Jag har även omnämt dig positivt flera ggr. Har du missat det? Så taskig har jag inte varit mot dig, men ärlig! Kan dock förstå att det blev tjatigt för dig, men det är det ibland för mig när du vill ha dina förklaringar. Jag disk. gärna med dig men då ska det vara ärlig & schysst, vilket du i vanliga fall klarar bra, tycker jag.
Jag har inte missat att du sagt en massa trevliga saker om mig, och det uppskattar jag. Min poäng var att det du skriver om mig i Dunderbarfallet framställer du som fakta, inte åsikt, och därför blir det en anklagelse.
Senast redigerad av Kvasir 2011-05-04 14:07:48, redigerad totalt 1 gång.
Tack för ditt inägg! Bra när fakta kommer fram från OLIKA synvinklar o. inte mest bara från ett håll.
Återigen vet jag inte så noga hur det är med ditt fall Rdos, men har läst lite.
Ang. Dunderbarfallet var jag väl insatt o. jag upplever oxå som att han i princip belv utslängd. Visst han valde själv, men det är svårt att vara kvar när flera st. "gaddar ihop sig" o. skriker på en.
Jag har berömt Titti innan o. visst gör hon en del bra saker, men ang. ordet munkavle ang Dunderbar var det stark, vilket jag påpekat för henne o. det hon som har hand om ditt fall. Jag nu fått mina aningar, men ingen fakta.. Tyvärr orkar jag inte sätta mig in i ditt fall; Rdos.
En annan sak jag tycker lite märkts på forumet efter att bådenär Rdos o. Dunderbar lämnat forumet är; "man saknar inte kossan förrän den inte står i båset längre." Tänkvärt!!!
Sedan samarbetar mo. tror jag, vilket är logiskt samtidigt som samarbete kan ske på många olika sätt.. Dock tycker jag man får titta på vem som tar det slutgiltliga beslutet o. mestadels döma utrifrån det.
Återigen vet jag inte så noga hur det är med ditt fall Rdos, men har läst lite.
Ang. Dunderbarfallet var jag väl insatt o. jag upplever oxå som att han i princip belv utslängd. Visst han valde själv, men det är svårt att vara kvar när flera st. "gaddar ihop sig" o. skriker på en.
Jag har berömt Titti innan o. visst gör hon en del bra saker, men ang. ordet munkavle ang Dunderbar var det stark, vilket jag påpekat för henne o. det hon som har hand om ditt fall. Jag nu fått mina aningar, men ingen fakta.. Tyvärr orkar jag inte sätta mig in i ditt fall; Rdos.
En annan sak jag tycker lite märkts på forumet efter att bådenär Rdos o. Dunderbar lämnat forumet är; "man saknar inte kossan förrän den inte står i båset längre." Tänkvärt!!!
Sedan samarbetar mo. tror jag, vilket är logiskt samtidigt som samarbete kan ske på många olika sätt.. Dock tycker jag man får titta på vem som tar det slutgiltliga beslutet o. mestadels döma utrifrån det.
Redan tillbaka, Rdos? Var det inte du som bara skulle skriva i träff-forumet?
Får för dig? Men det betyder inte att det är så. De brukar samarbeta, ja. Men nu tog Titti på sig jobbet att moderera eftersom weasley uttryckligen skrev att hon avstod (om jag inte minns helt fel).
Så weasley får inte uttrycka några egna åsikter bara för att hon råkar vara moderator också?
Om du verkligen känt dig 'nedslagen' borde du ha rapporterat det då. Du brukar dock inte bry sig om vad folk tycker om dina teorier, så varför börja bry dig nu när du lämnat forumet?
rdos skrev:När Inger så tvärsäkert påstår att Titti haft hand om "mitt fall" så skulle jag nog inte vara lika tvärsäker. Jag får för mig att det finns ett visst sammarbete mellan moderatorer.
Får för dig? Men det betyder inte att det är så. De brukar samarbeta, ja. Men nu tog Titti på sig jobbet att moderera eftersom weasley uttryckligen skrev att hon avstod (om jag inte minns helt fel).
rdos skrev:Inger skrev:Att weasley som privatperson har åsikter om Rdos teorier har inget att göra med hur hon agerar som moderator.
Du menar som om man är polis så får man gå omkring och slå ned folk bara man gör ett bra jobb i övrigt?
Så weasley får inte uttrycka några egna åsikter bara för att hon råkar vara moderator också?
Om du verkligen känt dig 'nedslagen' borde du ha rapporterat det då. Du brukar dock inte bry sig om vad folk tycker om dina teorier, så varför börja bry dig nu när du lämnat forumet?
Senast redigerad av Inger 2011-05-04 14:07:48, redigerad totalt 5 gånger.
Kvasir skrev:sommar skrev:
Jag har inte missat att du sagt en massa trevliga saker om mig, och det uppskattar jag. Min poäng var att det du skriver om mig i Dunderbarfallet framställer du som fakta, inte åsikt, och därför blir det en anklagelse.
Ok. Förlåt. Det är möjligt att jag gjort det, men omedvetet o. slarvigt i såf. Klart skulle jag tänkt på HUR jag framställde det. En lärdom!
Återgå till Regler, nyheter och synpunkter