Stockholm Zombie Walk
33 inlägg
• Sida 1 av 2 • 1, 2
Stockholm Zombie Walk
Lite tidigt att tala om kanske, antar att det blir av i år igen. Skulle faktiskt vara kul att inte gå själv. Sen kanske man kan fika eller något.
Stockholm Zombie Walk
Har tänkt på det förut. Verkar kul. Älskar zombies till skillnad från de pretentiösa vampyrerna! Är det i sommar någon gång?
- Freddy Dreadful
- Anslöt: 2010-09-13
Stockholm Zombie Walk
kiddie skrev:Vad händer om en zombie blir biten av en vampyr?
Det blir en zombievampyr, Jag och sonen brukar diskutera dom här otroligt viktiga sakerna.
Stockholm Zombie Walk
Låter väldigt intressant! Ungefär när på året brukar det hållas?
- Thanatos84
- Anslöt: 2010-02-13
Stockholm Zombie Walk
Googlade på det. I slutet av augusti tydligen (i alla fall i fjol). Så det är lååångt kvar.Thanatos84 skrev:Låter väldigt intressant! Ungefär när på året brukar det hållas?
- Freddy Dreadful
- Anslöt: 2010-09-13
Stockholm Zombie Walk
Måste ändå tänka lite redan nu. Dumma tiden har en förmåga att bara försvinna och helt plötsligt är det flera år senare!
Stockholm Zombie Walk
Ja jag brukar vara med på Zombie Walk, så jag hänger iaf på.
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Stockholm Zombie Walk
Arrangörerna verkar inte så engagerade så än finns det inget datum. Är en viss risk att det inte blir av, tyvärr.
- KaosPrinsessa
Stockholm Zombie Walk
Aha OK. Då har jag inte missat iallafall. Är det så att det blir av så blir det väl bestämt åtminstone ett par veckor innan. Får man hoppas. Det skulle vara roligt om det blev av för det har ju varit bra uppslutning hittills.
De levande döda har aldrig varit mer populära.
De levande döda har aldrig varit mer populära.
Re: Sv: Stockholm Zombie Walk
Jag kommer som jag är i så fall. Behöver inte ens sminka mig!
- Asperger76
- Anslöt: 2013-04-10
Stockholm Zombie Walk
Jag har inga problem med göra pinsamma saker som är menat att vara pinsamma (som tex att klä ut mig till zombie), det är värre med sånt som inte är meningen att vara pinsamt som tex att prata inför en grupp.
- KaosPrinsessa
Stockholm Zombie Walk
KaosPrinsessa skrev:Jag har inga problem med göra pinsamma saker som är menat att vara pinsamma (som tex att klä ut mig till zombie), det är värre med sånt som inte är meningen att vara pinsamt som tex att prata inför en grupp.
Jag tänker alldeles för mycket på hur folk ska uppfatta mig hela tiden och har nog för dåligt självförtroende för att bara kunna släppa loss o göra pinsamma grejer
Stockholm Zombie Walk
Feldwebel skrev:KaosPrinsessa skrev:Jag har inga problem med göra pinsamma saker som är menat att vara pinsamma (som tex att klä ut mig till zombie), det är värre med sånt som inte är meningen att vara pinsamt som tex att prata inför en grupp.
Jag tänker alldeles för mycket på hur folk ska uppfatta mig hela tiden och har nog för dåligt självförtroende för att bara kunna släppa loss o göra pinsamma grejer
Förstår känslan. Eller för mej handlar det nog inte om självförtroende men känner mej fånig.
Stockholm Zombie Walk
Feldwebel skrev:Jag tänker alldeles för mycket på hur folk ska uppfatta mig hela tiden och har nog för dåligt självförtroende för att bara kunna släppa loss o göra pinsamma grejer
Jag bryr mig oerhört vad folk tycker och har typ inget självförtroende alls, men när jag gör nått som uppenbart ska vara pinsamt är det ok.
- KaosPrinsessa
Stockholm Zombie Walk
Ja och så blir det kanske inte lika hett då, brukar ju kunna bli lite svettigt med allt smink och sånt annars.
- KaosPrinsessa