Tisdag 12 februari Diskussionsgruppen Sthlm
10 inlägg
• Sida 1 av 1
Välkommen till diskussiongruppen
Nästa träff: Tisdag 12 februari 2013, kl 19.00-20.30
Vi träffas på:
Matteus skola, Vanadisvägen 16, Sthlm.
Ingång B2, Rum C305
Närmaste T-bana är Odenplan.
Kvällens ämne: Vilken väg vandrar du på?
Eftersnack:
Efter träffen brukar de som vill fortsätta till Vasa´s för att umgås och snacka vidare.
OBS! det gäller beställningstvång från deras meny. Var och en betalar sin egen nota.
Mer info om träffarna finns här: http://www.aspergersyndrom.n.nu/traffar
Förslag på framtida ämnen välkomnas via mail, PM, eller på papperslapp när vi ses.
Välkomna till kvällens träff med Diskussionsgruppen
Danne
Admin: rättade årtalet
Nästa träff: Tisdag 12 februari 2013, kl 19.00-20.30
Vi träffas på:
Matteus skola, Vanadisvägen 16, Sthlm.
Ingång B2, Rum C305
Närmaste T-bana är Odenplan.
Kvällens ämne: Vilken väg vandrar du på?
Eftersnack:
Efter träffen brukar de som vill fortsätta till Vasa´s för att umgås och snacka vidare.
OBS! det gäller beställningstvång från deras meny. Var och en betalar sin egen nota.
Mer info om träffarna finns här: http://www.aspergersyndrom.n.nu/traffar
Förslag på framtida ämnen välkomnas via mail, PM, eller på papperslapp när vi ses.
Välkomna till kvällens träff med Diskussionsgruppen
Danne
Admin: rättade årtalet
dissar nog o tvättar som oftast, men om det blir en vanlig Vasaträff så kommer jag gärna med o äter Tacos med alla Stockholmare då jag har cash
Det ska väl vara 12 februari 2013 och inte 2012Danne skrev: Nästa träff: Tisdag 12 februari 2012, kl 19.00-20.30
Jag kommer om jag kan.
Kommer kanske.
- KaosPrinsessa
- Anslöt: 2010-10-10
Hoppsan med årtalet, men visst ska det vara 2013. Tack admin för att det står rätt nu.
Så kan det gå när man kör klipp och klistra. Och den här tråden fick jag skicka ut via mobilen då jag var i fjällen och inte hade dator till hands.
Lustigt nog var det ingen som noterade det i tråden för januariträffen, trots 1000 läsningar av aspergare.
Vi syns på tisdag, välkomna.
Så kan det gå när man kör klipp och klistra. Och den här tråden fick jag skicka ut via mobilen då jag var i fjällen och inte hade dator till hands.
Lustigt nog var det ingen som noterade det i tråden för januariträffen, trots 1000 läsningar av aspergare.
Vi syns på tisdag, välkomna.