Webbläsarvirus?
35 inlägg
• Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Webbläsarvirus?
Jag har också fått problem med firefox, går inte att se videoklipp eller spela spel. Bytte till IE så nu funkar det igen.
Angående antivirusprogram så kan man ha flera bara de inte körs samtidigt. Jag har Malwarebytes Anti-Malware och kör den ibland förutom mitt vanliga avp.
Angående antivirusprogram så kan man ha flera bara de inte körs samtidigt. Jag har Malwarebytes Anti-Malware och kör den ibland förutom mitt vanliga avp.
Zirre skrev:Kullan, har du provat att rensa cocies (stavning) i weblässren?
Ja det har jag.
marxisten skrev:Prova kör med Ccleaner, ett gratisprogram som rensar allt. Kör sedan en virusundersökning. Efter det en diskdefragmentering, antingen med Windows inbyggda eller med defragmenteringsprogram som Defraggler.
Kullan, jag instämmer med marxisten ovan.
- barracuber
- Anslöt: 2007-02-11
Webbläsarvirus?
Det var virus som gjorde att min dator till slut kollapsade under hösten. Nu har jag fått tillbaka den efter att haft den hos min pojkvän som gjort en revcovery på den samt insrallerat ett nytt antivirusprogram. Men nu verkar det som att min dator har spärrat facebooksidan för jag kan inte ta mig in alls. Kommer inte ens så långt att jag ska logga in på den. Skärmen är helt vit och sen händer det inget mer. Alla program är uppdaterade till den senaste versionen och datorn har varit igång i max 3 timmar så någon historik kan man ju inte snacka om. Vad finns mer för lösning på detta problem? Nåt skumt är det.
Webbläsarvirus?
Jag blir utan facebook i minst en vecka i alla fall. Det dröjer så länge tills pojkvännen har möjlighet att komma till mig. Nån trodde det var nån brandvägg som spärrade facebook och det kan enbart han kolla.
Webbläsarvirus?
Inaktivera antivirusprogramet bara. Kan vara brandvägg med.
Vilka körde han in?
Testa rensa cookies med.
Vilka körde han in?
Testa rensa cookies med.
- Hundralappen
- Anslöt: 2009-01-16
Webbläsarvirus?
Hundralappen skrev:Inaktivera antivirusprogramet bara. Kan vara brandvägg med.
Vilka körde han in?
Spyware Doctor och det har han på sin burk och han kommer in på facebook.
Webbläsarvirus?
kullan skrev:Hundralappen skrev:Inaktivera antivirusprogramet bara. Kan vara brandvägg med.
Vilka körde han in?
Spyware Doctor och det har han på sin burk och han kommer in på facebook.
Det är ju bara ett malwareprogram. Inget annat?
- Hundralappen
Webbläsarvirus?
Det löjliga felet som var nu är att facebook var tydligen nere en kort stund på eftermiddagen och just då försökte jag komma in. Historiken på firefox registrterade detta och därför blev jag utelåst. historiken är rensad och jag är inloggad på facebook.
Webbläsarvirus?
Tumregel till nästa gång då. Rensa cookies kan vara bra att komma ihåg.
- Hundralappen